کد خبر : 226635
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - 10:34
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

کار اینترنتی آنلاین و فیزیکی

کار اینترنتی آنلاین و فیزیکی کاهش هزینه‌های بازاریابی بازاریابی و تبلیغات برای سایت فروشگاهی به طور هدفمندتر و با هزینه‌ی مناسب‌تری قابل انجام است. همچنین تبلیغات شما با این هزینه بدون محدودیت جغرافیایی به افراد زیادی نمایش داده می‌شود. شما با انتخاب روش‌های درست بازاریابی اینترنتی می‌توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغات انجام دهید که همین موضوع نیز یکی دیگر از دلایل کاهش هزینه‌های تبلیغات با داشتن سایت فروشگاهی می‌باشد.

کار اینترنتی آنلاین و فیزیکی

کار اینترنتی آنلاین و فیزیکی کاهش هزینه‌های بازاریابی بازاریابی و تبلیغات برای سایت فروشگاهی به طور هدفمندتر و با هزینه‌ی مناسب‌تری قابل انجام است. همچنین تبلیغات شما با این هزینه بدون محدودیت جغرافیایی به افراد زیادی نمایش داده می‌شود. شما با انتخاب روش‌های درست بازاریابی اینترنتی می‌توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغات انجام دهید که همین موضوع نیز یکی دیگر از دلایل کاهش هزینه‌های تبلیغات با داشتن سایت فروشگاهی می‌باشد.

طراحی سایت لوازم خانگی ماشین لباسشویی از محبوبت ترین دست های طراحی سایت میتوانید باشد اما پشتیبانی همیشگی برای آن لازم است این لوازم سال به سال با مشخصات جدید وارد بازار میشوند و سایت باید قابلیت نمایش وارد کردن اطاعات گوناگون توسط ادمین را دارا باشد خودتان میدانید برای یخچال فریزر چه روند روبه رشد طراحی را شاهد بودیم انواع دوقولو بعدا ساید بای ساید پس جلوه سایت در نمایش سایز درست عکس ها هم مهم میباشد خیلی از عکس ها عمودی هستند برخلاف سایز افقی در سایر محصولات. طراحی سایت لوازم خانگی بخصوص ماشین ظرفشویی جدید تر است سایر لوازم نیاز به داشتن طیف وسیعی از برند ها دارد تا کاربران را متقاعد و اعتمادشان را با برند های شناخته شده جلب کند و اگر بنا به قیمت باشد از برند ها متوسط هم استفاده شود. ۰۹۳۰۷۳۲۶۶۳۲

یکی از مزایا مهم داشتن کسب و کار آنلاین این است که به محل و زمان خاصی محدود نخواهید بود زیرا سایت به صورت آنلاین است و ۲۴ ساعته می‌توان با طیف وسیعی از مشتریان در محدوده‌های مختلف جغرافیایی در ارتباط بود در واقع دیگر شما محدود به کشور خودتان نخواهید بود و می‌توانید به صورت بین المللی شغل خود را ادامه دهید

ایجاد کاتالوگ از محصولات با داشتن سایت فروشگاهی می‌توانید یک ویترین و یا کاتالوگ مجازی از محصولاتتان داشته باشید و در هر ساعتی از شبانه روز و به راحتی در اختیار کاربران و مشتریانتان قرار دهید با استفاده از سایت می‌توان تمامی محصولات را در دسته بندی‌های مختلف و با استفاده از تصاویر و توضیحات و ویژگی‌های آنها در سایت قرار داد تا فرآیند انتخاب خرید برای مشتریان سریع تر و به راحتی انجام شود. حذف هزینه‌های خرید و اجاره برای راه اندازی کسب و کار فیزیکی نیاز به هزینه‌های اجاره یا خرید مغازه و فروشگاه نیاز است. در صورتی که هزینه‌ی خرید سایت آماده فروشگاهی و راه اندازی کسب و کار از این مبالغ بسیار کمتر است در واقع می‌توان گفت با راه اندازی سایت فروشگاهی هزینه‌های خرید و اجاره مغازه و یا فروشگاه به راحتی حذف می‌شود. همیشه باز و در دسترس خواهید بود در فروشگاه و یا مغازه که به صورت فیزیکی است قطعا در ساعاتی از شبانه روز شما مجاز به فعالیت هستید و مراجعه حضوری هم محدود به ساعاتی هستند که مشتریان شما خارج از منزل باشند. در صورتیکه با داشتن سایت فروشگاهی مغازه و یا فروشگاه شما همیشه باز و در دسترس است و می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته فروش داشته باشید.

اعتبار کسب کنید با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توانید برای کسب و کار اعتبار دریافت کنید زمانی که شما در فضای مجازی فعالیت میکنید قطعا مشتریان بیشتری به سمت کسب و کارتان جاری می‌شوند و از این طریق برند شما توسط مشتریان بیشتری دیده و شناخته می‌شوند و از این طریق برای کسب و کار خودتان اعتبار کسب می‌کنید.

گسترش کسب و کار کسب

برند سازی کنید همان طور که می‌دانید بسیاری از کسب و کارها دارای نماد و برند هستند بعضی از کسب و کارها برند ثبت شده دارند و معمولا با این نام شناخته می‌شوند در هر صورت داشتن سایت کمک زیادی به شناخته تر شدن برند شما می‌کند زیرا با استفاده از سایت دیگر محدودیتی در نوع مشتری و اینکه در کدام شهر و منطقه باشد وجود ندارد و با طیف وسیعی از مشتریان از شهرها و استان های مختلف آشنا می‌شوید و قطعا فروش بالاتری خواهید داشت.

فروش خود را رونق دهید همانطور که در بخش های قبل گفته شد با استفاده از سایت با طیف وسیعی از مشتریان از مناطق و شهرها مختلف آشما خواهید شد و افزایش مشتریان با افزایش فروش ارتباط مستقیم دارد و قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.

در صورتیکه که تمایل دارید وارد دنیای حرفه‌ای کسب و کار آنلاین و فروشگاهی اینترنتی شوید و فروشگاه آنلاین حرفه‌ای خود را راه‌اندازی نمایید می‌توانید از طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی استفاده نمایید. در طراحی سایت اختصاصی گرافیک و امکانات سایت دقیقا مطابق با میل شما خواهد بود و تمامی موارد و اصول سئو در آن رعایت خواهد شد. ولی با توجه به اینکه هزینه‌ی طراحی اختصاصی بالا است برای اینکه بتوانیم به اقشار مختلف جامعه کمک نماییم سایت های آماده را فراهم نموده ایم. براساس نیاز سنجی از مشتریان گرامی سایت هایی طراحی کرده‌ایم که به صورت صفر تا صد توسط کارشناسانمان طراحری شده است و شما مشابه به آن را در سایت دیگری نخواهید دید و با توجه به اینکه نکات و استاندارهای سئو را رعایت نموده ایم لذا از بابت سئومحور بودن سایت نیز مساله‌ای وجود نخواهد داشت

فروشگاه شما به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار گیرد و بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز از سایت شما دیدن نموده و به خرید جنس مورد نظر خود بپردازند. با خرید هاست با کیفیت نیز می‌توانید در دسترس بودن ۹۹ درصدی سایت خود را تضمین کنید. تمامی سایت‌های موجود بر روی هاست‌های قدرتمندی میزبانی می‌‌شوند و از بابت در دسترس بودن سایت نیز نگرانی وجود ندارد. در طراحی سایت اختصاصی و حتی خرید سایت آماده نیز می‌توانید از سرورهای اختصاصی و پرقدرت استفاده نمایید.

سئو سایت

یکی از مهم‌ترین اهداف هر صاحب سایت این است که در رتبه یک گوگل قرار بگیرد به عبارتی سئو سایت و سئو کلمات بالایی داشته باشد.در تمامی سایت‌های آماده اصول و نکات اولیه سئو در کد نویسی رعایت شده است. پس از راه‌اندازی سایت وارد فاز جدید از سئو می‌شوید که باید روی سئو داخل سایت از جمله سئو محتوا کار کنید تا محتوا همبرای گوگل و هم برای کاربر بهینه شود تا ترافیک مناسبی دریافت نمایید. در صورتیکه شما از متخصصین سئو کمک بگیرید قطعا بهترین راه حل خواهد بود .

پشتیبانی همیشگی یکی از مهمترین خدماتی که پس از خرید سایت آماده باید دریافت شود پشتیبانی ارائه خدمات پس از فروش است. یکی از ضعف‌های شرکت‌های ایرانی این است که روی این مبحث کار نکرده و ضعیف هستند. گاها برخی از شرکت‌ها هزینه‌های گزافی در رابطه با پشتیبانی محصولات و خدمات خود دریافت می‌نمایند و همین مورد موجب می‌شود افراد از پشتیبانی منصرف می‌شوند. در صورتی که شرکت طراح موظف است تا حد بالایی پشتیبانی فنی از محصولات خود انجام دهد

با توجه به اینکه طراحی فروشگاه اینترنتی از لحاظ مالی و زمانی هزینه بالایی نیاز دارد به همین دلیل برخی از افراد از خرید سایت آماده فروشگاهی و یا فروشگاه ساز ارزان ارزان کمک می‌گیرند. شاید تصور کنید که طراحی سایت فروشگاهی ارزان به درد بخور نیست و شاید بسیاری از امکانات مد نظر شما در این نوع سایت‌ها وجود نداشته باشد. در صورتیکه اینطور نیست.

وقتی که فردی در حال راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی است به معیارهای مختلفی توجه می‌کند تا بتواند محل مناسبی انتخاب کند تا بتواند فروش مناسبی داشته باشد. در راه اندازی کسب و کار آنلاین همین مورد بسیار مهم است اینکه از کدام فروشگاه ساز استفاده می‌کنید و یا اینکه به کدام شرکت سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی می‌دهید. و اینکه سایت شما بر روی چه هاستی میزبانی می‌شود. تمامی این موارد می‌توانند روی موفقیت شما ر کسب و کارتان تاثیر گذار باشند.

در راه اندازی و یا ساخت سایت فروشگاهی این مورد همچنان وجود دارد. در وب سایت فروشگاهی و یا هر وب سایت دیگر نام دامنه می‌تواند تعیین کننده نام کسب و کار فروشگاهی شما باشد. از این رو بسیار مهم است که با معیارهای سئو و همین طور معیارهای کاربرپسند بودن مطابق و هم سو باشد. قبل از طراحی وب سایت فروشگاهی بر روی نام دامنه خود فکر کنید. دامنه شما باید به گونه ای انتخاب شود که نمونه مشابه به آن وجود نداشته باشد تا شما بتوانید خوش بدرخشید.نجام شود.

پس از اینکه نام مناسب و همین طور فروشگاه ساز و یا شرکت مناسب برای سفارش سایت فروشگاهی تعیین کردید می‌توانید کار خود را آغاز کنید. در بسیاری از موارد افراد برای اینکه بتوانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند از خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی ارزان استفاده می‌کنند. در صورتی که تمایل داشته باشید سایت آماده مناسبی با امکانات خوبی داشته باشید باید بدانید قیمت سایت فروشگاهی هزینه ای ۱۰ میلیون برای شما خواهد بود که در مقایسه با راه اندازی کسب و کار فیزیکی بسیار کمتر خواهد بود. در صورتیکه تمایل دارید با قیمت طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی آشنا شوید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پس از طراحی سایت فروشگاه نوبت به سئوسازی سایت فروشگاهی می‌رسد. در این مرحله شما باید تعیین کنید که تمایل دارید در چه کلماتی در گوگل ظاهر شوید. پس از آن می‌توانید بر روی این کلمات و عبارات سئوسازی انجام دهید تا در نتایج برتر حضور یابید. در صورتیکه سایت شما به صورت فروشگاهی است حتما باید امکان استفاده از درگاه پرداخت در طراحی سایت فروشگاهی اعمال شود. برای این مورد هم می‌توانید از درگاه های پرداخت واسط و یا مستقیم استفاده نمایید. برای استفاده از درگاه پرداخت مستقیم باید از نماد اعتماد الکترونیک استفاده کنید از درگاه های پرداخت واسط مانند زیرن پال کمک بگیرید.

به کارگیری دیجیتال مارکتینگ در جهت بهبود و افزایش فروش از طریق سایت است. یکی از مواردی که در مبحث دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است سئوسازی است تبلیغات در گوگل یکی از مواردی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک نماید در صورتیکه تمایل دارید از پلن های تبلیغات در گوگل استفاده نمایید کلیک کنید.

برای اینکه بتوانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید باید بتوانید شرایطی را فراهم کنید که به نفع مشتریان باشد. از این رو بهتر است برای تحویل کالا گزینه های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهید به‌عنوان‌ مثال تحویل درب منزل تحویل از فروشگاه فرستادن به آدرس دیگر یکی دیگر از موارد دیگر زمان تحویل محصول است. به‌این‌ترتیب مشتری می‌تواند به‌دلخواه خود از بین گزینه‌های پیشنهادی شما یک زمان که شامل روز و ساعت دقیق برای تحویل می‌باشد را انتخاب کند.

سایت فروشگاهی می‌تواند در زمینه فروش محصولات فیزیکی و یا مجازی فعالیت نماید یکی از موارد و نکات بسیار مهمی که باید در نظر گرفته شود ضمانت استفاده از کالا است این مورد می‌تواند اعتماد کاربران به سایت شما را افزایش دهد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که برای محصولات مجازی چگونه می‌توان ضمانت کالا در نظر گرفت.

اطلاعات دقیق و کامل و جامع از محصولات در اختیار کاربران خود قرار دهید. برای مثال در صورتی که سایت فروشگاهی در زمینه کیف فعالیت می‌کند باید تمامی اطلاعات از جمله جنس رنگ بندی سایز به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گیرد یکی از مهم‌ترین نکات در تولید محتوا این است که ویدئویی از محصولات و یا خدمات و یا تیم در صفحات قرار گیرد.

داشتن تیم پشتیبانی جز جدایی‌ناپذیر سایت‌های فروشگاهی می‌باشد. در واقع وقتی سایت فروشگاهی راه‌اندازی می‌شود از بارگذاری محصولات گرفته تا برطرف کردن موارد فنی و امنیتی و سئوسازی همگی نیازمند وجود تیم هستند. در واقع تیم پشتیبانی همواره به بررسی سایت می‌پردازد و از سایت نگهداری می‌کند. در کنار تیم پشتیبانی فنی باید یک تیم پشتیبانی پیگیری وجود داشته باشد تا سفارشات و ارسال آنها را پیگیری نماید و پاسخگوی مشتریان باشد.

اخبار مرتبط:
جمشید عدالتیان: اگر وضعیت اقتصادی همین‌طور هَم بماند باید خدا را شکر کنیم / ۴۰ سال است که اقتصاد کشور همین شکلی دارد پیش می‌رود
جمشید عدالتیان: اگر وضعیت اقتصادی همین‌طور هَم بماند باید خدا را شکر کنیم / ۴۰ سال است که اقتصاد کشور همین شکلی دارد پیش می‌رود

فعال اقتصادی درباره چالش‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۳ گفت: بودجه دولت سیاست‌اش روی مسائل مالی است. سیاست‌های مالی دولت نشان می‌دهد که آن‌ها خواهان رفع کسری بودجه از طریق اخذ مالیات‌های گمشده‌اند. البته به نظر من این مالیات‌ها دقیق محاسبه نشده‌اند.

ادعای عجیب وزیر اقتصاد / خاندوزی: با نسلی مواجه‌‌ایم که تمایلی در امر اداره کشور نَدارند
ادعای عجیب وزیر اقتصاد / خاندوزی: با نسلی مواجه‌‌ایم که تمایلی در امر اداره کشور نَدارند

وزیر اقتصادی یادآور شد: ساختارها و نهادسازی‌هایی که در دهه‌های اخیر شکل گرفته باعث شده که عامه مردم کم توجه و بلکه بی تفاوت در موضع دفع قرار بگیرند و در مقابل برای کسانی که بخواهند در عرصه اداره کشور نیز نقش ایفا کنند، دست انداز ایجاد کرده است. امروز ثمره‌اش این شده که با نسل نسبتا وسیعی در جامعه مواجه‌ هستیم که اساسا انگیزه و تمایلی در امر اداره کشور ندارند.

حداقل حقوق کارگران در سال آینده، ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان شد / پیشنهاد جامعه کارگری ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود
حداقل حقوق کارگران در سال آینده، ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان شد / پیشنهاد جامعه کارگری ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود

پس از روز‌ها و ساعت‌ها چانه زنی ۳ گروه نمایندگان جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت نهایتاً در سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران در سال آینده، ۳۵.۳ درصد افزایش یافت. گفتنی است، نمایندگان کارگری در شورای عالی کار به دلیل عدم نظرخواهی از آن‌ها در تعیین اعداد و ارقام به اعتراض جلسه را ترک کردند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است