کد خبر : 226471
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - 15:10
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر کشور: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست/ پیشنهاد جدیدی داده‌ایم تا لازم نباشد مدارس‌مان را تعطیل کنیم

وزیر کشور گفت: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست بلکه بخاطر سلامتی فرزندان‌مان است. مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی مدارس باید تعطیل باشند.

وزیر کشور: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست/ پیشنهاد جدیدی داده‌ایم تا لازم نباشد مدارس‌مان را تعطیل کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز با استانداران و تعدادی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور عنوان کرد: در این جلسه بحث در مورد مولدسازی دارایی‌ها بود که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی مساله مورد بحث قرار گرفت. کار مهمی که در دولت شروع شده و چارچوب‌های مقرراتی آن فراهم شده و مصوبات لازم اخذ شده بحث مولدسازی دارایی‌هاست این موضوع ظریف و دقیقی است که هم باید با سرعت و هم با دقت انجام شود.

به نوشته ایرنا: وی افزود: لازم بود چارچوب مسائل با حضور استانداران و وزیر اقتصاد مورد بحث قرار گیرد چون این کار به عهده آنهاست. وزیر و معاونان وی مسائل لازم را مطرح کردند و سوالات مورد نظر استانداران مطرح شد فکر می‌کنم برای اجرای این سماله در موقعیت بهتری قرار گرفتیم که مولدسازی دارایی‌ها را با سرعت انجام دهیم.

وزیر کشور یادآور شد: بحث دیگر در مورد سازمان امور استخدامی بود و اینکه نظام اداری ما بسیار مهم است، نکاتی مدنظر رئیس سازمان و معاون محترم رئیس‌جمهور بود نکاتی را هم استانداران داشتند که انشالله در دستور کار قرار می‌دهیم.

وحیدی با اشاره به اینکه موضوع سوم این نشست در مورد اشتغال بود که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بحث شد که آماری از ایجاد اشتغال در استان‌ها ارائه شد، گفت: همچنین برای تقویت اشتغال که موضوع مهم روز ماست وزارت کار اعلام آمادگی کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهایی که در سامانه کار و رفاه اجتماعی داشتیم آمار خوبی از اشتغال را طی این یکسال داشتیم.

وی در خصوص آخرین تصمیمات درخصوص رفع آلودگی هوا گفت: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست بلکه بخاطر سلامتی فرزندان‌مان است. مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی مدارس باید تعطیل باشند.

وزیر کشور ادامه داد: گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم بگیرند. در هرحال این موضوع موجب شد تا با کمک دوستان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را برای دولت تعیین کنیم تا این استانداردها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس‌مان را تعطیل کنیم.

اخبار مرتبط:
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: گروهی از اصولگرایان هستند که به راحتی دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و حرف خود را تغییر می‌دهند، حقیقت مسلم و روشن را نفی می‌کنند، در تاریخ ایران وجود گروهی مشابه آنها یا بی‌سابقه است یا کم‌سابقه.

سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم
سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم

تحلیلگر اصولگرا گفت: آنچه مسلم است، این است که ۹۹ درصد بانوان کشور با هر نوع الزام در حجاب نسبت حساسیت ویژه‌ای دارند به این معنی که نمی‌خواهند نگاه پست به آنها شود و نمی‌خواهند ملعبه امیال دیگران باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به کریمی‌قدوسی: سلاح هسته‌ای را کجا می‌خواهید آزمایش کنید؟
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به کریمی‌قدوسی: سلاح هسته‌ای را کجا می‌خواهید آزمایش کنید؟

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات یک نماینده گفت: به عنوان عضو کمیسیون تخصصی عرض می ‌کنیم که ما هیچگونه سلاح هسته ای نه ساخته‌ایم و نه داریم؛ من تعجب می کنم از این نماینده که واقعا می خواهد کجا آزمایش کند؟ چون اطلاعات درستی ندارند حرف های غیردقیق مطرح می کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است