کد خبر : 225917
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ - 21:29
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اگر حاج قاسم نبود داعش تا قلب اروپا پیش می‌رفت

امام جمعه اردستان گفت: دشمنان در حالی بخش مهم نظامی کشور ما را تروریست اعلام کردند که به خوبی می دانند اگر حاج قاسم سلیمانی نبود تروریستهای داعشی تا قلب اروپا پیش رفته بودند.

اگر حاج قاسم نبود داعش تا قلب اروپا پیش می‌رفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه امروز اردستان اظهار داشت: امروز ۲۷ ماه جمادی الثانی است و سه روز دیگر به ماه خدا یعنی رجب وارد می شویم؛ این ماه یکی از سه ماه برگزیده الهی و یکی از چهار ماه حرام نیز هست.

به نوشته مهر؛ وی افزود: اعمالی از جمله صدقه دادن، ذکر گفتن و روزه گرفتن در ماه پرفیض رجب سفارش شده است و اولین شب جمعه در این ماه لیله الرغائب است که در این شب افراد به دعا و نیایش می پردازند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه سخنان رهبری در هفته گذشته همچون همیشه پندآموز بود، تاکید کرد: رهبر انقلاب ضمن اشاره به نقشه های دشمن در اغتشاشات در حدود صد روز اخیر گفتند که دشمنان از زوایای مختلف تمام تلاش خود را کرد تا فروپاشی ایجاد کنند اما محاسباتشان غلط از آب در آمد.

دهشیری ادامه داد: اخیرا مشاهده کردیم که دشمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نیروی استوار انقلاب و پشتیبان ملت ایران است را جزو گروه های تروریستی قرار داده البته این برای آنان جنبه تبلیغاتی دارد ولی ملت ایران از این اقدام ها واهمه ای ندارد.

وی با اشاره به پاسخ مسئولان کشوری به این اقدام دشمنان،یادآور شد: دشمنان یک بخش مهم نظامی کشوری را تروریست اعلام می کنند که یک نمونه از این سپاهیان حاج قاسم عزیز ملت ایران است در حایل که به خوبی می دانند اگر سردار سلیمانی نبود تروریست ها تا بیخ گوش اروپایی ها رفته بودند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه برای ملت ایران جای نگرانی نیست، تاکید کرد: اینها ثمرات تلاش و مجاهدت های سپاه را دیده اند که به این اقدام روی آوردند و چون در جنگ اوکراین مقابل روسیه کم آورده اند می‌خواهند به شکلی ضعف های خود را بپوشانند.

دهشیری خاطرنشان کرد: تریبون نمازجمعه متعلق به مردم است و مربوط به گروه خاصی نیست؛ در این تریبون حرف مردم به مسئولان منتقل می شود که امیدواریم حرف هایی که بیان می شود به عمل در آید.

اخبار مرتبط:
هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۵ منطقه بر مدار قرمز و نارنجی
هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۵ منطقه بر مدار قرمز و نارنجی

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در سی و یکمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

آیت‌الله رئیسی مدیری جهادی بود
آیت‌الله رئیسی مدیری جهادی بود

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی یک مدیر جهادی بود، کسی که قالب‌های متداول را کنار گذاشت و دولت را مستقیم به صحنه مشکلات و جای‌جای کشور برد.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی طی روز چهارشنبه دوم خردادماه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است