کد خبر : 224633
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - 19:50
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

فرانسه در تاریخ خود جز جنایت چیزی نداشته است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: فرانسه در تاریخ خود جز جنایت چیزی نداشته امروز جرات می‌کند تا به مقام مرجعیت و کسی که جهان اسلام عاشق او است توهین کند.

فرانسه در تاریخ خود جز جنایت چیزی نداشته است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ایشان همه زندگی خود را در راه اسلام صرف کرد و به بهترین مقام رسید و در روز قیامت به عنوان اولین نفر وارد بهشت خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا باید سه محور زن، آزادی و زور مادر تبیین شود و همه باید بدانند آن کسی که زنان را از دست ستم نجات داد اسلام بود.

به نوشته مهر؛ امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: اسلام به همگان آموخت صاحب دختر شدن موجب رحمت است، اسلام آموخت در مسافرت‌ها اول برای دختر هدیه تهیه کنید و آن‌ها را گرامی بدانید و پیامبر اکرم (ص) فرمودند بالاترین خیر در زنان است.

وی با بیان اینکه امروز تمدن غرب، جز بهره‌کشی و استثمار و بردگی برای زنان ارمغانی نداشته است، گفت: به گفته مقام معظم رهبری تجارت و برده‌داری جنسی، شکسته شدن همه حد و مرزهای اخلاقی و عرفی و قانونی کردن مسائلی مانند همجنس‌بازی و افتضاحات دیگر، نتایج نگاه و فرهنگ غرب به زن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: شهدا، دانشمندان، علما و محققان در دامان مادر بزرگ شده‌اند. بهترین جهاد برای زن، شوهرداری و محبت به او در خانه است. افرادی که خود را پیرو پیامبر می‌دانند باید بدانند محبت به همسرانشان یک عمل بسیار خوب و با ارزش است.

وی با اشاره به توهین نریه فرانسوی تصریح کرد: این کشور که در تاریخ خود جز جنایت چیزی نداشته امروز جرأت می‌کند تا به مقام مرجعیت و کسی که جهان اسلام عاشق او است توهین کنند، در حالی که کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسوی همه اولیای یکدیگرند و بدتر از ابوسفیان زمان جهالت است با این تفاوت که ابوسفیان متوجه محبت مردم به پیامبر (ص) شد، اما این‌ها نمی‌دانند هرگاه مقام معظم رهبری اعلام راهپیمایی می‌کنند مملکت تکان می‌خورد.

امام جمعه موقت اصفهان خطاب به غرب اذعان داشت: شما به کسی جسارت می‌کنید که عکس و عشق او در دل‌های مردم جهان طنین‌انداز است. امروز روز اسلام و روز مقام معظم رهبری است و می‌خواهید با کسی شوخی کنید که دنیا عاشق اوست.

وی تاکید کرد: همه شهدای دفاع مقدس توصیه کرده‌اند رهبر را تنها نگذاریم و مردم نیز شعار خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست را تاکنون بارها عملاً به نمایش گذاشته‌اند.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است