کد خبر : 224535
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - 09:43
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سامانه بارشی جدید شنبه وارد اصفهان می‌شود

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط روز شنبه ۲۴ دی خبرداد.

سامانه بارشی جدید شنبه وارد اصفهان می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا امینی با اشاره به اینکه طی امروز جمعه جوی پایدار در سطح استان حاکم است، اظهار داشت: احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی استان طی این مدت وجود دارد.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه هوای سایر مناطق استان نیز طی نیمه اول روز مه آلود پیش‌بینی می‌شود، افزود: سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر روز شنبه ۲۴ دی به تدریج از نیمه غربی استان وارد می‌شود.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا بین سه تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درمورد سامانه بارشی جدید هشدار سطح زرد صادر کرد.

در اطلاعیه هواشناسی استان اصفهان آمده است که سامانه بارشی از روز شنبه ۲۴ دی وارد استان می‌شود و بارش برف و باران، کولاک در گردنه‌ها و کاهش دید و مه آلودی هوا مناطق غرب و جنوب غرب استان را فرا می‌گیرد.

فعالیت این سامانه بارشی روز یکشنبه نیمه غرب و شمال استان را در بر می‌گیرد و به تدریج از استان خارج می‌شود.
هواشناسی استان نسبت به لغزندگی و کاهش دید در جاده‌ها، احتمال خسارت به صنایع کشاورزی و افزایش مصرف حامل‌های انرژی هشدار داده و بر اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، لزوم‌آماده باش نیروهای امدادی و خدمات رسان جاده‌ای و مدیریت مصرف حامل‌های انرژی تاکید کرده است.

اخبار مرتبط:
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی
آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در انبار منسوجات شهرک صنعتی جی خبر داد.

شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد
شاخص هوای ۶ شهر اصفهان بر مدار زرد

شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان
مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۶ نفر در تصادف زنجیره‌ای در اصفهان مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است