کد خبر : 224529
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - 10:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۳۳۰ پروژه خیرساز در اصفهان در انتظار ایفای تعهدات دولت

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: ۳۳۰ پروژه خیر ساز در استان اصفهان داریم که منتظر ایفای تعهدات دولت هستند.

۳۳۰ پروژه خیرساز در اصفهان در انتظار ایفای تعهدات دولت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مجتبی ملااحمدی، در در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان نه فقط سازندگان ۱۰ هزار کلاس درس که سازندگان برج‌های عشق و عاطفه و اندیشه هستند.

وی گفت: خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ۸ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان اصفهان و حدود ۲ هزار و ۱۵۰ کلاس درس در استان‌های دیگر ساخته‌اند و نگاه خیرین به توسعه کل کشور است.

به نوشته ایسنا؛ ملااحمدی با اشاره به اینکه در دوره جدید هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان گام‌های خوبی برداشته شده، تصریح کرد: در این دوره نهضت هنرستان در جوار صنعت شروع شد. همچنین امسال برای اولین بار هزار کیت آموزشی در ابتدای سال تحصیلی در بین مدارس به همت خیرین توزیع شد که گام بزرگی در حوزه مدرسه یاری است.

وی از رشد ۲ و نیم برابری در جذب خیرین خبر داد و افزود: تا سال گذشته روزانه یک کلاس درس توسط خیرین ساخته می‌شد، اما در یک سال گذشته به ۲ و نیم برابر رسیده که با درنظر گرفتن تورم می‌توان گفت رشد حدود ۱۰ برابری داشته ایم. رئیس هیئت مدیرها مجمع خیرین مدرسه ساز استان در ادامه به پروژه‌های نیمه تمام اشاره و اظهار کرد: ۳۳۰ پروژه خیرساز در استان اصفهان داریم که منتظر ایفای تعهدات دولت هستند و برخی از آنها ۱۱ سال است منتظر تعهد دولت برای تکمیل و افتتاح هستند.

وی از رونمایی از ۳ سامانه برای برنامه‌ریزی بهتر در حوزه مدرسه‌سازی خبر داد و گفت: استان اصفهان همیشه پیشتاز بوده و این آمادگی را دارد که این سامانه را در اختیار کل کشور قرار دهیم تا مدرسه‌سازی بر اساس اولویت‌ها و نیازها انجام و از اتلاف منابع جلوگیری شود.

ملااحمدی همچنین از طراحی سامانه‌ای برای رصد پروژه‌های مدرسه سازی خبر داد و افزود: برای ارتباط با خیرین استان نیز پلتفرمی طراحی شد و هر نیازی در حوزه آموزش و پرورش باشد اعلام می‌شود تا خیرین بدون نیاز به مراجعه، از طریق سامانه مشارکت خود را اعلام کند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز تحویل هزار میلیارد تومان پروژه را تعهد دادیم و امیدواریم دولت هم برای تکمیل پروژه‌ها کمک کند تا بتوانیم آینده بهتری برای آینده‌سازان این کشور رقم زنیم.

اخبار مرتبط:
۴۰ هزار هکتار اراضی غرب و شرق اصفهان زیر کشت غلات است
۴۰ هزار هکتار اراضی غرب و شرق اصفهان زیر کشت غلات است

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال در حدود ۴۰ هزار هکتار از اراضی حوضه زاینده‌رود غلات کشت شده اما در حال حاضر آب به بخشی از این اراضی نرسیده است.

ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است