کد خبر : 222993
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - 19:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

برای مهار گرانی و معیشت مردم باید فکری شود

امام جمعه موقت اردستان گفت:دولتمردان برای رفع مشکلات تلاش‌هایی می‌کنند اما باید بدانند که مردم چشم امید به طرح و وعده‌های مسؤولان دارند و باید برای مهار گرانی و معیشت مردم فکری شود.

برای مهار گرانی و معیشت مردم باید فکری شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام منصور صابری امام جمعه موقت اردستان در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت آن،اظهار داشت:حضور بی‌نظیر مردم در سالروز شهادت حاج قاسم بر سر مزار ایشان پیام‌های بسیاری را برای ما دارد و به خصوص در ایام که دشمنان القا می‌کنند که مردم نظام را دوست ندارند و از نظام برگشته‌اند.

وی افزود:مردم دوستدار نظام در عرصه‌های مختلف نظام حضور چشمگیر دارند و پای آرمان،اعتقادات و خون شهدا ایستاده‌اند و فقط عده کمی از افراد هستند که فریب خورده و تربیت شدگان رسانه‌های معاند هستند.

به نوشته فارس؛ صابری تاکید کرد:پیام دیگری از حضور مردم بر سر مزار شهید سلیمانی خطاب به مسؤولان کشور است و مسؤولان نیز باید همچون مردم که پای امام و انقلاب و مکتب شهید سلیمانی هستند،باشند و دلسوز باشند که خوشبختانه هم هستند اما بعضی‌ها آنگونه که باید باشند نیستند.

امام جمعه موقت اردستان بیان کرد:جوانان سوالاتی دارند که این وعده‌های مسؤولان چه شد و چرا عملی نمی‌شود و دلیل عدم محقق شدن این وعده‌ها مردم نیستند.

وی ادامه داد:مردم انتظاراتی دارند و قرار بود که بانیان وضع موجود محاکمه شود و با آنها برخورد شود اما خبری نشد و مردم این‌ها را می‌بینند.

صابری با اشاره به دیدار مهم رهبر انقلاب با جمعی از بانوان فعال کشور،خاطرنشان کرد:در این دیدار تعدادی از خانم‌ها بیاناتی داشتند و رهبر انقلاب نیز از دیدگاه و بیانات آن‌ها تقدیر کرد و همچنین رهبری نیز مطالبی بیان کردند و نگاه دقیق ایشان به مسائل نشان می‌دهد که خیلی از افراد از بیانات رهبری بسیار فاصله دارند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به خیانت های غرب و نگاه ابزاری و لذت‌جویانه غرب به زنان،تاکید کرد:اسلام از اول تا به امروز نجات‌بخش زن بوده و همچنین زن را به عنوان همسر مظهر عشق و آرامش قرار داره و خانه‌داری با خانه نشینی زن منافاتی ندارد و زن می‌تواند در عرصه های مختلف حضور یابد.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت شرعی بودن حجاب،بیان کرد: حجاب باید رعایت شود و نباید آن را خدشه‌دار کرد همچنین رهبر انقلاب تاکید داشتند که خانم‌های دارای حجاب کم را نباید متهم به بی‌دینی و ضدانقلاب کرد.

صابری در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تشکر از تلاش مسؤولان کشور،خاطرنشان کرد:دولتمردان برای رفع مشکلات تلاش‌هایی می‌کنند اما مسؤولان باید بدانند که مردم چشم امید به طرح و وعده‌های مسؤولان دارند و باید برای مهار گرانی و معیشت مردم فکری شود.

امام جمعه موقت اردستان یادآور شد:مسؤولان باید برای تحقق وعده‌های خود فکر اساسی کنند، مجلس در سال سوم خود است و قرار بود طرح اقتصادی جامعی ارائه شود و دولت را مکلف به اجرا کند که فعلا خبری نشده است.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است