کد خبر : 222987
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - 15:27
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رهبر انقلاب تکلیف را درباره موضوع حجاب مشخص کردند

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه در کشور عده‌ای از شرع، مراجع تقلید و بزرگان کشور جلوتر می‌افتند، گفت: رهبر انقلاب تکلیف همه را در برخورد با خانم‌ها و موضوع حجاب مشخص کردند.

رهبر انقلاب تکلیف را درباره موضوع حجاب مشخص کردند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان، اظهار کرد: عملکرد برخی از مسئولان باعث شده آن امیدی که مردم به انقلاب و کشور دارند کم‌رنگ شود. جوانان از ما سوال می‌کنند این همه وعده‌هایی که مسئولان دادند به کجا رسید؟

وی با بیان اینکه دلیل اجرایی نشدن وعده‌هایی که برخی مسئولان دادند مردم نیستند، افزود: مسئولان گاهی مواقع صحبت‌هایی می‌کنند که انگار طلبکار ملت هستند و جوری رفتار می‌کنند که انگار مردم باعث و بانی وضع موجود هستند. مردم انتظار دارند با بانیان وضع موجود برخورد شود، ولی اقدامی نمی‌شود.

به نوشته ایسنا؛ امام جمعه موقت اردستان با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از بانوان کشور، تصریح کرد: نگاه دقیق مقام معظم رهبری به مسائل نشان می‌دهد نگاه و تصمیمات بعضی افراد و حتی برخی انقلابیون کشور با دیدگاه ایشان فاصله زیادی دارد.

صابری با اشاره به نظر رهبر انقلاب درباره حجاب خاطرنشان کرد: حجاب یک ضرورت شرعی و خدشه ناپذیر است، اما آن خانم‌هایی هم که ضعف در حجاب دارند نباید متهم به بی دینی و ضد انقلابی شوند.

وی با بیان اینکه در کشور عده‌ای از شرع، مراجع تقلید و بزرگان کشور جلوتر می‌افتند، گفت: رهبر انقلاب تکلیف همه را در برخورد با خانم‌ها و موضوع حجاب مشخص کردند، اما متاسفانه بعضی از افراد همچنان نگاهشان به موضوع حجاب تفریطی است و بانوان کم حجاب را متهم به بی دینی و ضدانقلابی می‌کنند.

امام جمعه موقت اردستان خطاب به مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس گفت: مسئولان بدانند مردم چشم امیدشان به اقدامات و طرح و برنامه‌های شما است. چرا مسئولان برای مهار گرانی افسار گسیخته و معیشت مردم فکری نمی‌کنند.

صابری با بیان اینکه وضعیت معیشت، بازار و سفره‌های مردم دست دلالان افتاده و آنها برای آن تصمیم می‌گیرند، افزود: هر دولتی که می‌آید فقط وعده می‌دهد، ولی تحقق وعده را مشاهده نمی‌کنیم. چرا مسئولان کشور برای وضعیت گرانی و معیشت مردم فکر اساسی نمی‌کنند؟

وی خاطرنشان کرد: بیش از سه سال از عملکرد مجلس شورای اسلامی گذشته و قرار بود طرح اقتصادی جامعی برای بهبود معیشت مردم و مهار گرانی ارائه و دولت را موظف به اجرای آن کنند، ولی هنوز کاری نشده است.

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه نظارتی بر وضعیت بازار و گرانی‌ها وجود ندارد، گفت: حتی در این شهرستان این حق مردم و کاسب‌های اردستان نیست که وضعیت به گونه‌ای رقم بخورد که شهروندان مجبور شوند مایحتاج خود را از شهرهای همجوار تهیه کنند.

صابری با اشاره به وعده‌های دولت سیزدهم، گفت: جراحی اقتصادی که دولت وعده داد و چندین اقدام نیز صورت گرفت بعید است با این تیم کنونی به نتیجه برسد. به نظر می‌رسد تیم جراحی اقتصادی دولت که ناهماهنگ است باید تغییر کند، زیرا عملکرد تیم اقتصادی دولت تغییر مشهود و محسوسی را در سفره مردم ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر بازار در شهرستان اردستان ضعیف است و مردم از این وضعیت شکایت دارند، گفت: از مسئولان شهرستان درخواست داریم نظارت خود بر وضعیت گرانی‌ها را بیشتر کنند، زیرا اختلاف قیمت کالاهای اساسی در اردستان و دیگر شهرهای همجوار بسیار زیاد است.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است