کد خبر : 222822
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - 12:46
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

استاندار سیستان و بلوچستان: مردم نباید برای نان و بنزین در صف‌های طولانی بایستند

محمد کرمی در ادامه سفر به منطقه سیستان دیدار با امام جمعه شهرستان زابل افزود: پمپ بنزین ها را اضافه نکرده‌ایم چون سوخت قاچاق می‌شود ولی این راهکار نمی شود بلکه باید بر عرضه سوخت کنترل و نظارت داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان: مردم نباید برای نان و بنزین در صف‌های طولانی بایستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد کرمی در ادامه سفر به منطقه سیستان دیدار با امام جمعه شهرستان زابل افزود: پمپ بنزین ها را اضافه نکرده‌ایم چون سوخت قاچاق می‌شود ولی این راهکار نمی شود بلکه باید بر عرضه سوخت کنترل و نظارت داشته باشیم.

به نوشته ایسنا: استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت را باید توسعه دهیم به گونه‌ای که جایگاه داران برای جلب مشتری موارد تشویقی بگذارند.

وی با بیان اینکه تحول آفرینی نیازمند مدیریت میدانی و مردمی است گفت: باید در کف میدان باشیم و مشکلات مردم را به صورت میدانی و به سرعت حل کنیم.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد به طوریکه با بهره‌گیری از این ظرفیت ها می توانیم به استان های دیگر هم خدمات رسانی کنیم، افزود: با برنامه ریزی باید اقدامات و تغییراتی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

کرمی عنوان کرد: کشورهای همسایه سیستان و بلوچستان ما مسلمان هستند و اقتصاد و امنیت آنها به مثابه اقتصاد و امنیت خود ما هست و باید در حوزه دیپلماسی اقتصادی و ارتباط با این کشورها بیشتر تلاش کنیم.

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در جامعه جریان دارد، جنگ شناختی دشمن است که نه تنها به قشر جوان بلکه مربوط به همه اقشار است و حتی مسوولان را هم می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد چرا که دشمن یاس و ناامیدی را القا و تلاش می‌کند اراده‌ها را ضعیف و یا بشکند و ما را نسبت به آرمان‌های اسلام بی توجه و حساسیت‌ها را از بین ببرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رسالت حوزه ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش یک رسالت بسیار سنگین است چرا که با اذهان و ذهن ها در ارتباطند و ساخت ذهن از همه چیز مهمتر است.

وی ادامه داد: اگر ده‌ها طرح را اجرا کنیم اما ذهن‌ها را نسازیم دشمن می‌تواند به راحتی این ذهن ها را اشغال کند و وقتی ذهن ها اشغال شوند هدایت نمی‌شوند.

کرمی بیان کرد: ارتباط حوزه با آموزش و پرورش بسیار مهم است و این ارتباط می‌تواند به پرورش افکار توحیدی کمک کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی اراده الهی است و ما برای پیاده کردن اسلام رئوف آماده ایم. هر چند سختی می بینیم اما از سختی‌ها نمی هراسیم و دشمن با این حرکت مقابله می‌کند و به هر شکل ممکن می خواهد جلوی این حرکت را بگیرد اما باید همچنان در میدان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به فضل الهی باید با نگاه توحیدی پیش برویم چون اسلام کارآمدترین نظام در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و هر روز باید در هر یک از این حوزه‌ها با توکل بر خدا یک قدم رو به جلو برداریم و تغییراتی را ایجاد کنیم.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است