کد خبر : 222395
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - 14:07
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

چرا آجورلو بدون حسابرسی از استقلال رفت؟

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وام 150 میلیاردی سردار آجورلو واکنش نشان داد.

چرا آجورلو بدون حسابرسی از استقلال رفت؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محسن گروسی در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی مهم مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد. فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و از اول فصل تا الان نوسان کمی داشته است. برعکسِ تیم تراکتور که پرنوسان بوده، یک روز خیلی خوب بوده و یک روز شرایط ایده‌آل را نداشته است. نوسان تراکتور نسبت به استقلال خیلی بیشتر بوده ولی این مساله دلیل نمی‌شود که مقابل استقلال هم اینطور بازی کند.

استقلال باید در هر دو جام شرایط ایده‌آل داشته باشد
وی افزود: به هرحال این بازی با بازی‌های دیگر تفاوت دارد. در جام حذفی هم که راه نزدیکتری برای یک قهرمانی و لیگ قهرمانان آسیا است، استقلال باید به مصاف تراکتور برود. تیم‌ها حساسیت بیشتری در این تورنمنت دارند ولی در کل استقلال در هر دو جام باید شرایط ایده‌آل داشته باشد. توان این را دارد که بتواند تراکتور را در هر دو بازی شکست بدهد اما همان نوسان کمی که گفتم را هم نباید داشته باشد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد وضعیت استقلال پس از مسابقات جام جهانی، عنوان کرد: تیم قطعا مثل قبل از جام جهانی نبوده ولی به هرحال بد هم کار نکرده است. دربی که شرایط خاص خودش را دارد و ربطی ندارد یک تیم قوی یا ضعیف باشد. با این شرایط پیروزی را در لحظه‌های آخر از دست داد و مساوی کرد. در آبادان توانست تیم متحول شده صنعت نفت را شکست بدهد.

وی تصریح کرد: مقابل مس رفسنجان هم استقلال بد نبود اما نتوانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند. مس رفسنجان تیم خیلی خوب و تهاجمی است. به هرحال این امتیاز از دست دادن‌ها در فوتبال وجود دارد اما تیم هرچه رو به جلو برود، با توجه به شناختی که از ساپینتو در مسابقات انجام شده پیدا کردیم، تیم بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کرد. امیدوارم در شروع مجدد بازی‌ها پس از جام جهانی نیز به همین شکل حرکت کند و شرایط تیم بهتر و بهتر شود.

ساپینتو ارتباط خوبی با بازیکنان تیم دارد
گروسی در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند در تبریز برد شیرینی را به دست بیاورد، گفت: نمی‌توانیم از الان بگوییم پیروز قطعی بازی است. اصلا چنین چیزی در فوتبال معنی ندارد. هیچ تیمی تضمینی برای پیروزی ندارد، مگر اینکه شرایط را برای خودشان مهیا کنند و روز بازی، بازیکنان آنچه سرمربی می‌خواهد را بتوانند انجام بدهند. این تضمینی برای پیروزی است. با اینحال استقلال توان بردن در تبریز را دارد. بازیکنان و مربی خوبی در این تیم هستند. ساپینتو ارتباط خوبی با بازیکنان تیم برقرار کرده و این مسائل کمک می‌کند استقلال بتواند بازی خوبی را مقابل تیم خوب تراکتور انجام بدهد و سه امتیاز را بگیرد.
کارشناس فوتبال در مورد مسیر قهرمانی استقلال در فصل جاری، عنوان کرد: الان چند تیم هستند مدعی اصلی محسوب می‌شوند و پا پس نمی‌کشند. هر هفته می‌بینید که تیم‌ها در بالای جدول جا به جا می‌شوند. به عنوان مثال اگر گل گهر بازی عقب افتاده خودش را با برد پشت سر بگذارد به تیم‌های صدرجدولی می‌رسد. این نشان می‌دهد تیم‌ها شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند. به نظر من تا روز آخر سه-چهار تیم مدعی قهرمانی هستند که یکی از آن‌ها استقلال است.

چرا آجورلو بدون حسابرسی از استقلال رفت؟
بازیکن اسبق استقلال در مورد حرف و حدیث‌های پیرامون وام مدیریت قبلی و اینکه گفته می‌شود افراد متفرقه نیز از این وام استفاده کرده‌اند اما مصطفی آجورلو در اظهارت اخیر خودش اشاره‌ای به این موضوع نکرده در صورتیکه اکنون باشگاه باید قسط وام ۱۵۰ میلیاردی را بپردازد و حتی به دلیل عقب افتادن پرداخت این اقساط، مبلغ قابل توجهی نیز از سپرده باشگاه در بانک کسر شده، اظهار داشت: این یک اتفاق عجیب و غریب است که شخصی را به عنوان مدیرعامل می‌آورند. مدتی حضور دارد و بعد از آن می‌گویند خوش آمدید. بدون اینکه حسابرسی شود. بدون اینکه مراحل قانونی طی شود. به همین خاطر این مسائل پیش می‌آید.
گروسی گفت: می‌خواهید فردی را تعدیل کنید؟ کسی به این مساله ایراد نمی‌گیرد ولی باید مرجع ذی‌صلاح بیاید و همه موارد را بررسی کند. اگر تخلفی صورت گرفته و مشکلی وجود دارد باید همان موقع و قبل از رفتنش جوابگو باشد. اجازه می‌دهند برود و بعد شروع به صحبت در مورد این مسائل می‌کنند. دست هیچکس هم به جایی بند نیست. متاسفانه این در ورزش ما باب شده است. مدیرعامل قبلی می‌آید می‌گوید پول نداشتم و باشگاه بدهی داشته، اگر بدهی بوده چرا قبول مسئولیت کردید؟
وی افزود: متاسفانه در فوتبال ما به این مسائل رسیدگی نمی‌شود. اگربه همین منوال پیش برویم سال‌های بعد هم هر که می‌آید حرکتی انجام می‌دهد. چرا آجورلو هیچ صحبتی در مورد وام نکرد؟ اگر به کسی وام یا پولی داده که خارج از باشگاه بوده، تخلف است. چرا باید پول باشگاه را به شخص خارج از باشگاه بدهند که بخواهد برای بیرون از مجموعه هزینه شود؟ این پول‌ها را گرفتند که مشکلات باشگاه را حل کنند نه اینکه به مشکلات اضافه شود. مسئولین باید رسیدگی کنند که متاسفانه هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. این قضیه هم شک نکنید به راحتی تمام می‌شود. فتح الله زاده می‌رود، نفر بعدی می‌آید، مشکلات دو چندان می‌شود و فقط و فقط باشگاه ضرر می‌کنند.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است