کد خبر : 222139
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - 15:14
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

کوثری: در جنگ ۸ ساله، تنها کشوری که از جمهوری اسلامی دفاع کرد، سوریه بود

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، ابراز داشت: تنها کشوری که از جمهوری اسلامی دفاع کرد، کشور سوریه بود و این موضوع همواره در خاطره‌ها می‌ماند.

کوثری: در جنگ ۸ ساله، تنها کشوری که از جمهوری اسلامی دفاع کرد، سوریه بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمداسماعیل کوثری شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در کاشان ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی از دلاوران عرصه هشت سال جنگ تحمیلی بود به نحوی که در ۲۵ سالگی به فرماندهی تیپ منصوب شد.

وی ضمن اشاره به انجام ماموریت‌های مختلف شهید سلیمانی در دفاع مقدس از جمله ماموریت موفق در عملیات فتح‌المبین افزود: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با سلاح ایمان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و وفادارای، استحکام، وفا و صلابت از جمله ویژگی‌های این جوانان بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، ابراز داشت: تنها کشوری که از جمهوری اسلامی دفاع کرد، کشور سوریه بود و این موضوع همواره در خاطره‌ها می‌ماند.

کوثری ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل در باب آمریکا تصریح کرد: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانست و توطئه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی گواه بر این مطلب است، اما در این شرایط ملت بزرگ ایران با وحدت و اتحاد کشور را یکپارچه کرد و این وحدت موجب ایستادگی در برابر دشمن و خنثی‌سازی توطئه دشمنان شد.

وی ضمن اشاره به فتنه اخیر علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: دشمن در این فتنه از تمام ابزار‌ها و امکانات خود به ویژه قدرت رسانه‌ای خود استفاده کرد، اما بصیرت ملت بزرگ جمهوری اسلامی موجب ناکامی دشمنان شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به موج‌سواری دشمن در فتنه اخیر افزود: این ناآرامی‌ها به بهانه فوت خانم مهسا امینی رخ داد و در این ناآرامی دشمن قصد فریب جوانان و ایجاد جدایی بین مردم و نظام را داشت.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است