کد خبر : 221960
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - 15:36
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

نبویان، نماینده مجلس: حتی یک نفر هم در ناآرامی های اخیر شعار اقتصادی نداد/ مقابله با آمریکا دستور صریح قرآن است

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس مدعی شد: یک نفر هم در شهر شعار اقتصادی نداد و اگر به خاطر مسائل اقتصادی بود چرا شعار اقتصادی سر ندادند.

نبویان، نماینده مجلس: حتی یک نفر هم در ناآرامی های اخیر شعار اقتصادی نداد/ مقابله با آمریکا دستور صریح قرآن است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم برازجان گفت: در اغتشاشات اخیر به غیر از مردم که خوش درخشیدند، نیروی انتظامی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد از جوانانی که در این صحنه‌ها حضور داشتند، فرزندان ما بودند که تحت تأثیر هزاران علل قرار گرفتند و وارد صحنه شدند که حسابشان از اغتشاشگران جدا است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: عده قلیلی نیز در این اغتشاشات وحشیانه حمله کردند و مأمور نیروی انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند.

وی با بیان این سوال که آیا ریشه این اغتشاشات مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده یا نه خاطرنشان کرد: یک نفر هم در شهر شعار اقتصادی نداد و اگر به خاطر مسائل اقتصادی بود چرا شعار اقتصادی سر ندادند.

نبویان با اشاره به طراحی و فشار این اغتشاشات از خارج کشور بوده است، افزود: اغتشاشگران وحشیانه حمله کردند، بانک آتش زدند، پرچم امام رضا، پرچم امام حسین و پرچم حضرت زهرا را به آتش کشیدند و قرآن و مسجد را آتش زدند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اغتشاشگران در این جریانات اخیر پرچم ایران را هم آتش زدند و مشخص است که ملی‌گرا هم نیستند.

وی با اشاره به تاکید قرآن بر حمایت از مظلومان و قرار دادن عمل صالح در کنار نماز و دیگر اعمال، تصریح کرد: مقابله با آمریکا و ظالم دستور صریح قرآن است.

نبویان با اشاره به اینکه آمریکا قبل از انقلاب حامی حکومت پهلوی بود و می‌خواست او را نگه دارد، افزود: بعد از انقلاب هم تلاش کرد با تهدید، کودتا، جنگ، تحریم و دیگر ابزار این نظام را سرنگون کند ولی نتوانست.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی شکست دادن آمریکا است، ادامه داد: حرکت‌های آمریکایی واکنشی به شکست‌های مکرر آنها از مردم ایران است. اغتشاشات اخیر هم واکنشی به پیروزی‌های مردم ایران بوده است.

اخبار مرتبط:
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟

امسال تا قبل از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت‌ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می‌گیرند و ارسال می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است