کد خبر : 221593
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - 10:01
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

چرا حسن روحانی یک سیاست‌مدار برجسته‌ است اما ابراهیم رئیسی،نه؟!

رسانه اصلاح طلب در گزارشی با تیتر «چرا حسن روحانی یک سیاست‌مدار برجسته‌ است اما ابراهیم رئیسی نه؟!» نوشت: روحانی قطعا رئیس‌جمهور کاملی نبوده و درباره‌ی دولت دوره دوم او انتقادات جدی‌ای وجود دارد، اما چه مخالف او باشیم چه موافقش، چه اصلاح‌طلب باشیم چه اصولگرا چه انقلابی باشیم چه اپوزوسیون، نمیتوانیم انکار کنیم که حسن روحانی واقعا یک سیاست‌مدار برجسته است.

چرا حسن روحانی یک سیاست‌مدار برجسته‌ است اما ابراهیم رئیسی،نه؟!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسن روحانی با تمام انتقاداتی که به او و اطرافیانش وارد است یک سیاستمدار باهوش و زمان‌شناس است. سخنرانی‌ها، اظهارات و واکنش‌های او به وقایع روز ایران در گذشته نمایانگر هوش سیاسی بالای او بوده است.

به نوشته اصلاحات پرس، اما نوع کنشگری او در یکسال اخیر و بعد از تحویل دولت به تیم ابراهیم رییسی نمایشی دیگری از اینکه “یک فرد سیاست‌مدار دقیقا باید چگونه باشد” بوده است.

در یکسال اخیر حسن روحانی شاهد حمله، توهین و انتقاد برخی چهره‌های تندروی اصولگرا و اعضای دولت انقلابی و میدانی رییسی علیه خود و دولت‌مردانش بود اما حسن روحانی ترجیح داد در مقابل این حملات سکوت کند. سیاستی که حتی باعث تعجب حامیانش نیز شده بود.

حال شیخ حسن روحانی بعد از یکسال و تنها در یک سخنرانی چند دقیقه‌ای پاسخ تمام انتقادات و توجیه‌های دولت ابراهیم رییسی را داد به طوری که تمام ارکان دولت انقلابی را به واکنش وا داشته است.

اگر به دنیای سیاست در ایران آگاه باشید می‌دانید که پاسخ به اظهارات فردی چون حسن روحانی حتما اهمیت دارد و از این نظر است که از معاون و وزیر تا نیروهای زیردست و میدانی این دولت در حال پاسخ به اظهارات او هستند.

به راستی حسن روحانی با وجود ایرادات فراوانی که در انتخاب اطرافیانش داشت، سیاستمداری است که زمان، مکان و نوع کنشگری را می‌داند، حتی اگر یکسال زیر شدیدترین انتقادها و توهین‌ها باشد.

حتما سخنرانی‌ها و صحبت‌های روحانی در مراسم‌های مختلف و حتی در هیئت دولت را به یاد دارید که چگونه او مسلط و قاطع اظهارات خود را بیان می‌کرد. تا جایی که حتی مخالفان او هم به قدرت سخنوری حسن روحانی اذعان داشته‌اند.

خصوصیتی که تاکنون در ابراهیم رییسی و اظهاراتش ندیده‌ایم. گاف‌ها و اشتباهات رییسی و حتی نوع سخنرانی او در فضای رسانه‌ای و مجازی به شدت مورد انتقاد بوده است.

با تمام احترام، ابراهیم رییسی نه تنها یک رئیس‌جمهور کامل نبوده، حتی برخلاف انتظار از یک فرد معمم او یک سخنران قاطع و مسلط هم نشان نداده است!

البته روحانی قطعا رئیس‌جمهور کاملی نبوده و درباره‌ی دولت دوره دوم او انتقادات جدی‌ای وجود دارد، اما چه مخالف او باشیم چه موافقش، چه اصلاح‌طلب باشیم چه اصولگرا چه انقلابی باشیم چه اپوزوسیون، نمیتوانیم انکار کنیم که حسن روحانی واقعا یک سیاست‌مدار برجسته است.

اخبار مرتبط:
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بهترین راه برای رفع تمام مشکلات در زندگی بشر، توکل به خداوند است

صدیقه وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شد
صدیقه وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شد

همسر صدیقه وسمقی می‌گوید: روند از دست رفتن بینایی در خانم وسمقی در اثر یک بیماری ژنتیکی است. اینطور نبوده که ایشان به خاطر زندان بینایی را از دست داده باشد. او گفته نام این بیماری RP است، ژنتیکی است و خیلی از افراد در ایران به آن مبتلا هستند. در این بیماری روند کم‌بینایی به مرور افزایش پیدا می‌کند.

سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟
سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است