کد خبر : 221425
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - 11:06
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

واکنش تند کیانیان به اظهارنظر حمید رسایی/ چرا رد صلاحیت شدی؟

رضا کیانیان با انتشار یادداشتی به اظهارات حمید رسایی پاسخ داد.

واکنش تند کیانیان به اظهارنظر حمید رسایی/ چرا رد صلاحیت شدی؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس، در یک برنامه، از دستگاه قضایی انتقاد کرد که چرا با علی دایی، یحیی گل محمدی و رضا کیانیان برخورد نمی‌کند.

متن کامل یادداشت رضا کیانیان به شرح زیر است:

ببین خودت سر شوخی رو وا کردی!

البته من شوخی نمی‌کنم. جدی میگم.

۱. من افتخار می‌کنم نامم در کنار بزرگترین فوتبالیست‌های وطنم برده بشه.

۲. وقتی می‌خوای نام کسی رو ببری یاد بگیر درست صحبت کنی. «این» خطاب به چیز است نه انسان. «این» رو احتمالاً در فرهنگ جمع خودتون زیاد مصرف می‌کنید. قولی هست که می‌گوید: کافر همه را به کیش خود پندارد.

۳. دروغ‌های مرا بشمار. البته اگر می‌توانی! اگر هم نتوانی از تو شکایتی نمی‌کنم.

۴. ذهن تو فقط با بگیر و ببند آشناست نه گفتگو. برای همین است که فقط با سفارشِ بگیر و ببند این و آن، می‌توانی خودت را مطرح کنی! چون استدلال نداری. حتا سفسطه هم نمی‌دانی.

۵. فقط دشمنی بلدی. چون هیچ گاه از دوستی و مهر، کسی از تو نشنیده. حتا وقتی نمایندهٔ مردم بودی. فقط مخالفت و نهی و بستن و قلع و قمع بلد بودی و هستی.

من که با تو و امثال تو کاری ندارم. چون لزومی نمی‌بینم. ولی چون مدتی مطرح نبودی و دوست داشتی با دشمنی با بزرگان فوتبال مطرح شوی، من هم نام تو را نمی‌برم ولی ویدیوات را می‌گذارم تا مطرح شوی، حالت خوب بشه و برگردی به همان جایی که از آن آمده بودی

۶. راستی هیچ وقت توضیح ندادی چرا شورای نگهبان صلاحیت‌ات را رد کردند؟

۷. اصلاً کسی از تو چیزی پرسیده بود که خودت رو انداختی وسط؟ راستی کجا هستی؟ چه می‌کنی؟

درآمدت از کجاست؟ فقط همان مقرری که مجلس می‌دهد؟ قبل‌اش از کجا پول در میاوردی؟ با کدام کار؟ خیلی دوست دارم بدونم. اصلاً در عمرت «کار» کردی؟ بدان که دشمنی ورزیدن را من «کار» نمی‌دانم و در هیچ دائره المعارفی هم نخواندم.

۸. نام مخالفانت را به خوبی می‌دانی. اما تو که ادعا داری درس خدا شناسی خواندی! چند تا از اسامی خداوند متعال را از هزار اسم بلدی؟ من بلد نیستم. ادعایی هم ندارم.

۹. از آیات قرآن چی بلدی؟

چقدر قرآن خواندی؟ می‌دانی که قرآن چند تا سوره دارد؟ می‌دانی که تمام سوره‌ها با نام «خداوند بخشنده و مهربان» شروع می‌شود؟ فقط یکی سوره این سر لوحه را ندارد که سورهٔ مبارکه توبه باشد که به دردت می‌خورد. البته همان سوره مبارکهٔ توبه هم سر لوحهٔ دشمنانه‌ای ندارد. تو به کدام قرآن معتقدی؟

۱۰. بهت نصیحت می‌کنم.

کار خودت رو بکن* کاری به کار دیگران نداشته باش. اگر هم می‌خواهی حرفی بزنی، در حد و حدود خودت باشد. اگر هم می‌خواهی پا را از گلیمت بیرون بگذاری با استدلال بیا. البته اگر بلد باشی.

حمید رسایی: علی کریمی رفته، دایی، گل‌محمدی و کیانیان که هستند، چرا در گوش آنها نمی‌زنید؟

حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس، در برنامه‌ای، از دستگاه قضایی انتقاد کرد که چرا با علی دایی، یحیی گل محمدی و رضا کیانیان برخورد نمی‌کند.

رسایی در بخشی از حرف‌های خود می‌گوید: «من که سعی می‌کنم اخبار شبکه‌های اجتماعی رویم اثر نگذارد وقتی صحبت‌های دایی و امثالهم را می‌بینم به خود می‌گویم اگر او دروغ می‌گوید پس چرا کسی در گوش او نمی‌زند؟»

او همچنین در ادامه می‌افزاید: «علی کریمی همه اموالش را فروخته و رفته، اما علی دایی، یحیی گل‌محمدی و رضا کیانیان که هستند. چرا کسی در گوش آنها نمی‌زند؟»

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

یک پاسخ به “واکنش تند کیانیان به اظهارنظر حمید رسایی/ چرا رد صلاحیت شدی؟”

  1. جواد گفت:

    یکی هم قبول زحمت کند برای محبت و آگاهی به ایشان ؛درگوشی بهش بزند،ثواب دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است