کد خبر : 220741
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۶ - 08:49
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

پرداخت ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت/ توجه ویژه دولت سیزدهم به مشاغل خانگی

فرماندار اصفهان گفت:دولت سیزدهم به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا با تدابیر دولت، ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت و ۲۵ درصد نیز توسط شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

پرداخت ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت/ توجه ویژه دولت سیزدهم به مشاغل خانگی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با منتخبان منطقه ۷ اصفهان، با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، ارتباط قوی‌تر دولت با مردم است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها، ارتباط بیشتر با نخبگان، منتخبان مناطق مختلف شهر اصفهان و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات آنان برای پیشبرد امور و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

به نوشته فارس؛ وی با یادآوری اینکه جلسات و کارگروه‌های متعددی تشکیل، مسائل و مشکلات احصاء و برای رفع آن‌ها هماهنگی‌های لازم با مدیران مربوطه انجام می‌شود، افزود: آلودگی هوا و مسأله آب زاینده رود ازجمله مسائل مشترکی است که نه تنها کلانشهر اصفهان بلکه نقاط دیگر شهرستان و استان را نیز تحت تأثیر قرار داده و پیرامون آن‌ها هماهنگی‌ها و پیگیری‌های شهرستانی و استانی در حال انجام است.

احمدی با تأکید بر اینکه همدلی و اراده خوبی بین مدیران استان و شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات موجود وجود دارد و امید است شاهد پیشرفت در بخش‌های مختلف و رفع این مشکلات باشیم، تصریح کرد: نگاه به گذشته و مقایسه پیشرفت‌های کشور با دوران قبل از انقلاب، می‌تواند امیدآفرین باشد و امیدآفرینی مستلزم توجه به ظرفیت‌های موجود در تمام عرصه‌ها است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به موضوع اشتغال و خصوصاً اشتغال خانگی عنوان کرد: دولت برای اشتغال خانگی اعتبارات و راهکارهایی را پیش‌بینی کرده تا منجر به عرضه زنجیره تولیدات خانگی شود.

وی پیرامون موضوع حمل و نقل عمومی و توجه به زیرساخت‌ها نیز گفت: دولت سیزدهم به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا با تدابیر دولت، ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت و ۲۵ درصد نیز توسط شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

احمدی با اعلام اینکه پیرامون موضوع معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار اقدامات خوبی انجام شده که این روند با جدیت ادامه خواهد یافت، یادآور شد: بافت‌های فرسوده در کلانشهر اصفهان معضلی است که باید در راستای رفع آن بکوشیم و در این خصوص، پیگیری‌هایی انجام شده تا شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم همچنین کمبودها باید رفع شوند و از سمتی با محدودیت منابع اولویت بندی و افزایش بهره‌وری داشته باشیم.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است