کد خبر : 219887
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - 13:52
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

منع تدریس و ممنوع الخروجی «رضا اسلامی» استاد دانشگاه بهشتی لغو شد

وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.

منع تدریس و ممنوع الخروجی «رضا اسلامی» استاد دانشگاه بهشتی لغو شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.

به نوشته ایسنا؛ رسول کوهپایه زاده در این باره اظهار کرد: دیوان عالی کشور در شهریور ماه امسال درخواست اعاده دادرسی اینجانب در ارتباط با مجازات تکمیلی موکلم را مبنی بر محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی پذیرفت و رای را نقض کرد و جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داد.

وی افزود: خوشبختانه شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران در رای صادره، مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی اش را از کشور طی دادنامه قطعی لغو کرد و موکلم می تواند مطابق قانون به فعالیت‌های علمی خود در دانشگاه ادامه دهد.

رضا اسلامی به اتهام “همکاری با دولت متخاصم امریکا” از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۷ سال حبس محکوم شد که پس از اعتراض و تجدیدنظرخواهی پرونده به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شد و محکومیت او از ۷ سال به ۵ سال کاهش یافت. اسفند ۱۴۰۰ پس از تحمل یک سوم مجازات قانونی، شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران با درخواست اعطای آزادی مشروط او موافقت کرد و از زندان آزاد شد.

کوهپایه زاده مهرماه امسال از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور در خصوص مجازات تکمیلی پرونده موکلش خبر داده بود.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است