کد خبر : 219198
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ - 14:25
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

صدیقی: آمریکا امروز از ایران می ترسد / اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد، چیزی از ایران باقی نخواهد ماند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.

صدیقی: آمریکا امروز از ایران می ترسد / اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد، چیزی از ایران باقی نخواهد ماند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.

به نوشته ایسنا؛ آیت الله کاظم صدیقی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه در آیین استقبال از هفته بصیرت شهرستان ورامین در حوزه علمیه امام صادق (ع) اظهار کرد: قدرت خداوند بالاتر از هر قدرتی است و اگر انسان بر قدرت خداوند متعال باور داشته باشد و بداند هر کجا می رود، تحت حاکمیت الهی است، بسیاری از رفتارها را انجام نمی دهد.

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر انسان با خداوند باشد، هیچ قدرتی نمی تواند آن را از بین ببرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: بهترین فردی که نزدیکترین شخص به وجود امام زمان(عج) باشد، به عنوان ولی فقیه جامعه، نیابت امام عصر(عج) را برای هدایت جامعه بر عهده می گیرد و فردی که نائب امام زمان(عج) می شود مورد عنایت خود حضرت خواهد بود و برای من یقین است این فرد را دشمن نمی تواند بشکند.

صدیقی اضافه کرد: وجود امام عصر، روحانیت را در برابر گرگ های درنده حفظ کرده و حفظ خواهد کرد، چرا که روحانیت، مرزبان دین و اعتقادات تشیع هستند.

امام جمعه موقت تهران متذکر شد: قبل از انقلاب اسلامی، علمای بزرگی نظیر مرحوم شیخ عبدالکریم حائری موسس حوزه علمیه قم را داشته ایم‌. رضاخان تلاش کرد تا روحانیت و حوزه علمیه را نابود کند و انواع توهین ها را به مقام مرجعیت و روحانیت کرد و کسی حق اعتراض نداشت.

وی افزود:قبل از انقلاب، مراجع تقلید قدرتی نداشته و اجازه نداشتند، جلوی منکرات را بگیرند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، روحانیت دارای قدرت و صلابت است.

امام جمعه موقت تهران متذکر شد:امروز به برکت انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به عنوان یک حکومت شیعه، قدرت اول منطقه است.

وی اضافه کرد: خطر فتنه ۸۸ ، کمتر از جنگ هشت ساله نبود. بسیاری از امکانات و شبکه ها در اختیار سران فتنه ۸۸ قرار داشت و اگر ولایت فقیه نبود، چیزی از روحانیت و ارزش های دینی نمی ماند.

صدیقی گفت: در فتنه ۷۸ بسیاری از متدینین فکر می کردند کار انقلاب اسلامی تمام است اما به برکت ولایت فقیه و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری، این توطئه و فتنه هم خنثی شد.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد، چیزی از ایران و قدرت ایران باقی نخواهد ماند و ما باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.

وی با اشاره به ضرورت روحیه داشتن در برابر فتنه های مختلف گفت: باید با شجاعت در برابر فتنه گران ایستاد و ترس و واهمه ای به خود راه نداد.

صدیقی با اشاره به عظمت حماسه ماندگار ۹ دی ادامه داد: حماسه ۹ دی یک عنایت بزرگ الهی بود و قطعا دست عنایت امام زمان(عج) پشت این حماسه بود و بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا و مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) است و جهان به سرعت در حال نزدیک شدن به ظهور است.

صدیقی، جهاد تبیین را یک رسالت دانست و گفت: امروز باید به داد آموزش و پرورش رسید و روحانیت باید در راستای جهاد تبیین در میان دانش آموزان حاضر شوند و به شبهات آنان پاسخ دهند و هرکس کوتاهی کند، روز قیامت باید پاسخگو باشد.

وی در پایان با تجلیل از مردم ورامین گفت: ورامین همواره با علما و روحانیت پیوند داشته است و در ادوار مختلف انتخابات همیشه حضور باشکوه در صحنه داشته و شهدای ۱۵ خرداد این منطقه در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشند.

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است