کد خبر : 218736
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - 07:43
دسته‌بندی : سیاسی، اسلاید
چاپ

وزیر سابق اطلاعات: فضای مجازی تحت تاثیر فراماسونری است

دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: انقلاب اسلامی برای همه فرصت است و نقش بانوان به خوبی نمایش داده شده است به شرطی که تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند.

وزیر سابق اطلاعات: فضای مجازی تحت تاثیر فراماسونری است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمن با مسموم کردن فضای فکری سبب آشوب و اغتشاشات می‌شود گفت: باید تلاش کنیم برای جوانان بهتر دشمن را بشناسانیم و مانع از پمپاژ افکار غربی در ذهن جوانان شویم.

به نوشته خبرآنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگی اراک به مناسبت روز حوزه و دانشگاه با اشاره به حریم زن و مرد در اسلام اظهار داشت: اسلام برای زن و مرد حریم‌های خاصی قرار داده است به طوری که برخی از آنها مشترک و برخی دیگر نیز اختصاصی است و به عبارتی این حریم‌ها برای حفظ مقام زن است و اگر قرار باشد این حریم حفظ نشود مقام زن آسیب می‌بیند. حضرت زهرا (س) و حضرت مریم (ع) به عنوان بُعد انسانی مبارزاتی و امر به معروف الگویی برای بانوان محسوب می‌شوند.

وی افزود: دشمنان اسلام ابتدا با جنگ‌های صلیبی به اسلام حمله کردند تا با سرگرم کردن مسلمانان بتوانند منافع خود را تامین کنند و در قرن گذشته نیز با حمله صرب‌ها به بوسنی شروع به مسلمان زدایی کردند آنها به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلامی هستند تا بتوانند برده پروری را گسترش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، نفت کشورهای اسلامی را به یغما می‌برند و به جای آن کالاهای بی‌ارزشی مثل نوشابه و سیگار می‌دهند، آنها سیگار را تحریم نمی‌کنند ولی دارو را تحریم کردند بنابراین این عوامل نشانه دشمنی آنها با ماست ما باید غرب را بشناسیم و کارنامه و عملکرد آنها را بررسی کنیم تا به دشمنی آنها بیشتر پی ببریم.

دری نجف‌ابادی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های شناخت دشمن فضای مجازی و سایبری است، عنوان کرد: دشمن با مسموم کردن فضای فکری سبب آشوب و اغتشاشات می‌شود، فضای مجازی تحت تاثیر اسرائیل آمریکا و فراماسونری است، باید تلاش کنیم برای جوانان بهتر دشمن را بشناسانیم و مانع از پمپاژ افکار غربی در ذهن جوانان شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: شبکه‌های معاند از جمله بی بی سی، ایران اینترنشنال، من و تو و دیگر شبکه‌های بی‌هویت هم اکنون بر علیه فرهنگ اسلامی ایران فعالیت می‌کند اما خدا را شاکریم که دانشجویان ما دارای هویت اسلامی ایرانی هستند و از نظر فکر و اندیشه و رفتار و کردار از آنها برتر هستند.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: رهبر انقلاب در حوادث اخیر با اخلاق اسلامی با مسائل برخورد کردند، شهادت بزرگترین افتخار ماست، در دنیا وظایف تقسیم شده است هر کس وظیفه خاصی دارد که باید به نحو احسنت انجام دهد و این تقسیم بندی کاملاً درست است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه فرهنگیان با حضور اساتید محترم بتوانند الگوی خوبی برای جامعه باشد امروز باید از فرصت‌ها استفاده کنیم، انقلاب اسلامی برای همه فرصت است و نقش بانوان به خوبی نمایش داده شده است به شرطی که تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند، قرآن و اسلام برای سعادت دنیا و آخرت ماست و به خوبی ما را راهنمایی می‌کند، آیات خدا دارای حکمت است انشالله با کمک خداوند متعال بر مشکلات فائق می‌شویم.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است