کد خبر : 218593
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ - 13:44
دسته‌بندی : فرهنگی، اخبار ویژه
چاپ

روابط عمومی مجلس، شهاب حسینی را به «ادعای جعلی و دروغین» متهم کرد

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بارها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

روابط عمومی مجلس، شهاب حسینی را به «ادعای جعلی و دروغین» متهم کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نادرست شهاب حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان درباره بیانیه نمایندگان مجلس، با رد ادعای دروغین درخواست اعدام دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در این بیانیه، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

به نوشته برنا؛ آقای سیدشهاب الدین حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان، اخیرا در فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده، ادعا می کند که «۲۷۷ نماینده مجلس خواستار حکم اعدام برای دستگیر شدگان اغتشاشات اخیرشده اند» و سپس با یادآوری این که نمایندگان مجلس در حقیقت نماینده مردم هستند از آن ها خواسته که «صدای مردم» باشند.

واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بارها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

انتظار این بود که آقای حسینی درباره این ادعا دست‌کم به منبع اصلی خبر و رسانه رسمی مجلس شورای اسلامی مراجعه می کردند. جهت استحضار این هنرمند گرامی و سایر کسانی که ممکن است اسیر چارچوب‌سازی رسانه‌های معاند شده باشند تاکید می کنیم که در بیانیه ۲۲۷ نماینده مجلس به هیچ عنوان به «اعدام» اشاره نشده، بلکه امضاکنندگان خواستار «قصاص» کسانی شده‌اند که دستشان به خون دیگران آغشته شده و همچون داعش با سلاخی مردم و مدافعان امنیت، آن‌ها را به قتل رسانده و حتی فیلم این جنایت خود را با افتخار منتشر کرده‌اند.

حتی اگر رسانه‌های معاند به جعل و دروغ دست بزنند یا برخی اذهان تسلیم چارچوب‌سازی این رسانه‌ها شوند، حتما برای هنرمندی چون شهاب حسینی تفاوت اعدام و قصاص آشکار است و از ایشان انتظار نمی‌رود که فریب این فضاسازی رسانه‌ای را بخورد و لذا امیدواریم که ایشان «صدای حقیقت» باشد و این اظهارات اشتباه خود را اصلاح کند.

اخبار مرتبط:
قولچاق؛ شاهکار سینمای ایران از یوسفی‌نژاد و جلیل اکبری‌صحت
قولچاق؛ شاهکار سینمای ایران از یوسفی‌نژاد و جلیل اکبری‌صحت

در قولچاق، مخاطب خیلی زود وارد فضای داستان می‌شود و علیرغم روشن بودن موضوع، محو در داستان می‌شود. طوری‌که انگار مانند یک مهمان در گوشه‌ای از اتاق نشسته و بی‌طرفانه و با تعجب و گاهی خنده بر لب اتفاقات داخل خانه را نظاره‌گر است و در نهایت، غافلگیرانه و غرق در داستان و بدون اینکه بداند چند دقیقه یا ساعت روی صندلی سینما نشسته بود از سالن سینما خارج می‌شود.

رئیس صداوسیما: هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها از سابق بوده / در نوروز امسال افزایش مخاطب داشتیم
رئیس صداوسیما: هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها از سابق بوده / در نوروز امسال افزایش مخاطب داشتیم

رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به هزینه میلیاردی برای دعوت سلبریتی‌ها در ویژه برنامه عید تلویزیون گفت: هزینه های برنامه ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قرارداد ها در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت های غیر معقول موافق نیستیم. رویه های غلط که از دوره های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

واکنش داریوش به درگذشت فرامرز اصلانی
واکنش داریوش به درگذشت فرامرز اصلانی

فرامرز اصلانی خواننده باسابقه و سرشناس کشورمان در سن 69 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است