کد خبر : 218154
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - 22:40
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

متهم ردیف اول سرنگونی هواپیمای اوکراینی از خود دفاع کرد

متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.

متهم ردیف اول سرنگونی هواپیمای اوکراینی از خود دفاع کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان و با ارائه دفاعیات متهم ردیف اول برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند.

در ابتدای جلسه دادگاه، قاضی مهرانفر در خصوص روند برگزاری دادگاه گفت: در جلسه گذشته کیفرخواست پرونده قرائت شد و بعد هم تعدادی از وکلای خانواده جانباختگان اظهارات خودشان را بیان کردند.

وی افزود: در اظهارات جلسه قبل وکلای شاکیان به نکاتی اشاره داشتند که در حال بررسی است و مطمئن باشید به همه نکات توجه خواهد شد.

 قاضی مهرانفر تاکید کرد: این دادگاه مصمم است بر اساس انصاف و عدالت دادرسی عادلانه‌ای داشته باشد و به هیچ وجه از مرز بی طرفی خارج نشود.

در ادامه جلسه قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آنها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند.

سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.

همچنین در جریان جلسه متهمان دیگر پرونده هم به بیان توضیحاتی پرداختند.

این جلسه دادگاه حدود ۴ ساعت به طول انجامید و قاضی مهرانفر با اعلام زمان جلسه بعدی دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد.

اخبار مرتبط:
روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی‌طالب زندگی کنند / نان مَردم قطع شود، دیگری خبری از دین هم نیست
روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی‌طالب زندگی کنند / نان مَردم قطع شود، دیگری خبری از دین هم نیست

فقر، توفنده‌ترین دشمن زندگی و ایمان است. این جناح حاکم باشد یا آن جناح فرق نمی‌کند. مسئولانِ محترم باید همه همت خود را بگذارند برای ارتقای معیشت مردم. سفره کوچک، پدر خانواده را کوچک می‌کند. این دولت و آن دولت هم ندارد. پدر که کوچک شد نمی‌تواند برای بزرگی و بزرگواری اهل خانه و خانواده‌اش کاری بکند چه رسد برای خانه بزرگتر که اسمش کشور است.

فردی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود، تبرئه شد
فردی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود، تبرئه شد

در حالی که بیش از ۲ سال از مرگ زهره فکورصبور گذشته بود، مدتی قبل مادر این بازیگر فقید به دادسرا رفت و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است، اما شخصی او را ترغیب به خودکشی کرده و من از او به همین اتهام شکایت دارم.

پلیس: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
پلیس: ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است