کد خبر : 218065
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - 14:12
چاپ

پمپئو: برنامه هسته‌ای ایران موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند

وزیر خارجه سابق آمریکا از دولت بایدن برای پیگیری توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد و برنامه هسته‌ای ایران را تهدیدی برای موجودیت رژیم اسرائیل توصیف کرد.

پمپئو: برنامه هسته‌ای ایران موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مایک پامپئو، وزیر امور خارجه دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» در جریان سخنرانی در کنیسه شهرستان «پام بیچ» ایالت فلوریدا ضمن آن که «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را یک «صهیونیست» خطاب کرد، بار دیگر در خصوص توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.

به نوشته فارس، پامپئو که در حال حاضر، شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان را بررسی‌ می‌کند، از سیاست‌های بایدن در قبال رژیم صهیونیستی و اوکراین حمایت کرد.

وی در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه «نیویورک‌سان» بار دیگر اتهامات علیه جمهوری اسلامی را تکرار کرد و از دولت بایدن برای پیگیری توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد و برنامه هسته‌ای ایران را تهدیدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

پیش از این، پامپئو در گفت‌وگو با شبکه «فاکس نیوز» از تصمیم دولت بایدن برای ارسال موشک‌های پاتریوت به اوکراین برای مقابله با روسیه حمایت کرده و گفته بود این موشک‌ها بازدارندگی را در منطقه احیا می‌کند.

اظهارنظر پامپئو در نشستی درباره «آینده روابط آمریکا و اسرائیل» با «الیانا جانسون» گزارشگر سابق «نیویورک سان» که هم‌اکنون سردبیر روزنامه «واشنگتن فری بیکن» است، مطرح شد.

اخبار مرتبط:
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست

غلامرضا تاجگردون گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره ۶۰ درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این ۶۰ درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این ۶۰ درصد نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است