کد خبر : 215408
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - 16:08
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به گرانی قیمت گوشت انتقاد کرد و گفت: مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند.

نماینده مجلس: مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به گرانی قیمت گوشت انتقاد کرد و گفت: مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند.نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به گرانی قیمت گوشت انتقاد کرد و گفت: مردم توانایی تهیه گوشت با قیمت ۲۸۰ هزار تومان را ندارند.

به نوشته ایلنا؛ علیرضا سلیمی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن گرامیداشت هفته معلولان، گفت: دولت قانون جامع حمایت از معلولان را اجرایی کند، در حوزه مسکن معلولان اقدامات خوبی انجام گرفته اما کافی نیست، در حوزه اشتغال آن ها قانون اجرا و عملیاتی نشده است، انتظار می رود تمام موضوعات مرتبط با این قانون اجرا و گزارش آن به مجلس داده شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: قیمت گوشت بسیار گران شده و مردم قادر به تهیه گوشت با قیمت های ۲۶۰ یا ۲۸۰ هزار تومان نیستند.

وی در ادامه یادآور شد: مسکن ملی در بسیاری از شهرها هنوز اجرایی نشده، حتی زمین آن هم اختصاص پیدا نکرده است، برخی احکام قانون رتبه بندی معلمان نیز بر زمین مانده که وزیر آموزش و پرورش باید نسبت به انجام آن اقدام کند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است