کد خبر : 214976
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - 22:46
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

طرح “اهواز، شهر پاک” بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای اسلامی شهر اهواز گفت: طرح "اهواز شهر پاک" برای استفاده شهروندان از حمل و نقل سالم مثل دوچرخه‌سواری در کمیسیون تلفیق، نهایی و بررسی می‌شود.

طرح “اهواز، شهر پاک” بررسی می‌شود

محمد مهدی مطیعی با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جلسه کمیسیون محیط زیست فضای سبز و سلامت شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: موارد مختلفی در این کمیسیون مثل بسته مشارکتی برای راه‌اندازی پارک شهربازی جدید شهر مطرح شد که شاخص‌ها و پارامترهای مورد تایید شورا نیز برای این پیشنهاد مورد بحث قرار گرفت.

وی به موضوع طرح “اهواز شهر پاک” اشاره کرد و افزود: به موجب این طرح شرایط استفاده از دوچرخه برای حمل و نقل شهری با استفاده از راه‌اندازی مکان‌ها و معابری جهت دوچرخه سواری شهروندان دیده شده است که نهایی شدن آن به برگزاری کمیسیون تلفیقی با محوریت کمیسیون محیط زیست، کمیسیون فرهنگی و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا و نیز با حضور سازمان ورزش و جوانان و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری موکول شد.

عضو شورای شهر اهواز به بازدید هفته گذشته کمیسیون از پارک شهربازی اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلات عید نوروز و افزایش استفاده از پارک‌ها توسط خانواده‌ها، گزارشی از رئیس سازمان پارک‌ها کسب شد تا اقداماتی که در دستور کار برای آماده‌سازی پارک‌ها برای ایام نوروز است را در کمیسیون پیگیری و بررسی کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است