کد خبر : 214930
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - 17:39
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

خبر سخنگوی «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» از «بررسی پرونده ۵ نماینده» و «ارجاع برخی به قوه قضائیه»

موسی غضنفرآبادی در رابطه با اظهارات نمایندگان گفت: برخی نماینده های حرف هایی می زنند که پختگی لازم را ندارد، نمایندگان نباید اظهاراتی را بیان کنند که همانند اظهارات افرادی است که از رادیو بی بی سی واینترنشنال تکرار می شود. باید مراقبت کرد و برای مردم دلسوزی کرد.

خبر سخنگوی «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» از «بررسی پرونده ۵ نماینده» و «ارجاع برخی به قوه قضائیه»

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیئت نظارت بررفتار نمایندگان با دقت و در چهارچوب قانون اظهارات نمایندگانی که به آشوب ها دامن می زنند را بررسی می‌کند.

«موسی غضنفرآبادی» سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با آخرین جزئیاتِ شکایت از ۴ نماینده مجلس” گفت: اظهارات خلاف واقع برخی نمایندگان مجلس به ضرر مردم حوزه های انتخابیه شان است، ایجاد ناامنی در کشور؛ ناامنی اقتصادی و عدم سرمایه گذاری را در پیش دارد و به گونه ای اینها آینده آن منطقه را به آتش می کشند.

به نوشته برنا؛ وی در ادامه گفت: مردم ناراضی هستند ولی این افرادی که به جان و مال دیگران آسیب می زنند مردم نیستند، اینها کسانی هستند که عقده دارند و روی جهالت و نادانی و کینه هایی که دارند دست به چنین اقداماتی می زنند ولی باید دست از این اقدامات بردارند. امنیت جانی مردم را گرفته اند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: برخورد جدی که تاکنون صورت گرفته باید ادامه دار باشد. قوه قضائیه باید با اقتدار برخود داشته باشد. برخی نماینده های حرف هایی می زنند که پختگی لازم را ندارد، نمایندگان نباید اظهاراتی را بیان کنند که همانند اظهارات افرادی است که از رادیو بی بی سی واینترنشنال تکرار می شود. باید مراقبت کرد و برای مردم دلسوزی کرد، باید حرفی بزنیم که به نفع مردم باشد. مردم اغتشاشات و ناامنی را نمی پذیرند. مردم بی حیایی، خشونت و حمله به منازل را قبول ندارند. اینکه لباس شخصی افراد و حریم خصوصی افراد را به بیرون بریزند و مورد مضحکه قرار دهند را مردم نمی پذیرند. اینها جز اراذل و اوباش هستند که به راحتی خون مردم را می ریزنند.

وی در رابطه با اظهارات نمایندگان گفت: هیئت نظارت بررفتار نمایندگان با دقت و در چهارچوب قانون اظهارات نمایندگانی که به آشوب ها دامن می زنند را بررسی می کند، مضاف بر اینکه دادگستری برخی از این موضوعات را پیگیری می کند. قوه قضاییه حرف ها، توییت ها، صحبت ها و پیام هایی که به اغتششات دامن می زند را پیگیری میکند.

غضنفرآبادی مطرح کرد: تاکنون پرونده ۵ نماینده در هیئت نظارت بر رفتار نماینده‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. برخی از این پرونده ها از قوه قضاییه استعلام شده و برخی هم به قوه قضائیه ارجاع می‌شود. یک پرونده از قوه قضائیه استعلام شده که آیا در راستای وظایف نمایندگی است یا خیر، که اعلام کردیم در راستای وظایف نمایندگی نیست و در راستای ایجاد تشنج و تحریک احساسات بوده است. هنوز در رابطه با پرونده نمایندگان تصمیم گیری نکرده ایم.

اخبار مرتبط:
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند

فروزنده گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است