کد خبر : 214705
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - 16:42
دسته‌بندی : ورزشی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

حمله ارگان رسانه ای جبهه پایداری به کاپیتان تیم ملی فوتبال/رجانیوز: حاج‌صفی در نخواندن سرود ملی مقابل انگلستان نقش موثری داشت/ او را از تیم ملی کنار بگذارید

رجا نیوز در پایان حملاتش به کاپیتان تیم ملی فوتبال نوشت: احسان حاج‌صفی در قامت یک کاپیتان، نه تنها حواشی را از تیم دور نکرد بلکه به آن‌ها دامن زد و در کنار عملکرد فنی ضعیفش، نقش موثری در ناکامی ایران در این رقابت‌ها ایفا کرد. با این اوصاف بنظر می‌رسد کنار گذاشتن این بازیکن پرحاشیه هم به نفع تیم ملی خواهد بود هم به نفع خودش.

حمله ارگان رسانه ای جبهه پایداری به کاپیتان تیم ملی فوتبال/رجانیوز: حاج‌صفی در نخواندن سرود ملی مقابل انگلستان نقش موثری داشت/ او را از تیم ملی کنار بگذارید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پس از پایان جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای ایران، عملکرد این تیم محل بحث و جدل فوتبالی‌هاست. اما در این بین وبسایت رجا نیوز، در گزارشی ضمن حمله به احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی، گفته که «حاج‌صفی و برخی دیگر مخالفت کرده و بازیکنان را تشویق به نخواندن سرود ملی کردند.»

این وبسایت نزدیک به جبهه پایداری، در گزارشی با انتقاد از عملکرد حاج‌صفی در سه مسابقه ایران در جام‌جهانی نوشته او «یکی از بازیکنانی است که نه تنها در داخل زمین نتوانست انتظارات را برآورده کند بلکه در خارج زمین نیز با شیطنت‌های خود حواشی‌ای را برای تیم به وجود آورد.»

رجا نیوز در ادامه با تاکید بر اینکه «اشتباهات حاج‌صفی تنها در داخل مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود»، نوشته  «انتظار می‌رفت حاج‌صفی به عنوان کاپیتان تیم بیش از دیگران از به وجود آمدن حواشی حول تیم جلوگیری کند. اما او رویه دیگری را در پیش گرفت. در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل انگلیس، در جایی که طبق روال باید از مسائل مرتبط به تیم در جریان رقابت‌ها سخن به میان آورد حاج‌صفی با طرح مطالبی شیطنت‌آمیز و بی‌ربط به این رقابت‌ها بر حواشی به وجود آمده دامن زد.»

این وبسایت نزدیک به جبهه پایداری نوشته حاج‌صفی در جریان «نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان در بازی مقابل انگلیس، نقش موثری ایفا کرد.» رجانیوز بر اساس آنچه «کسب اطلاع خبرنگار» خود توصیف کرده، نوشته «اکثر ملی‌پوشان می‌خواستند سرود را بخوانند اما حاج‌صفی و برخی دیگر مخالفت کرده و بازیکنان را تشویق به نخواندن سرود ملی کردند.» رجا نیوز باخت سنگین ۶ بر ۲ ایران مقابل انگلستان را نتیجه نخواندن سرود دانشته و نوشته این کار «خود از عوامل موثر در عدم انسجام فکری بازیکنان در جریان بازی مقابل انگلیس و از هم پاشیدن نظم تیم بود که نهایتا منجر به سنگین‌ترین شکست ایران در تمام ادوار حضور آن در جام‌های جهانی شد.»

این گزارش افزوده «سرود ملی هویت تیم است و امتناع بازیکنان از خواندن آن تصمیم غلطی بود که به حیثیت تیم لطمه زد و صد افسوس که کاپیتان تیم، بازیکنان را در این امر ناشایست هدایت کرد و به عنوان مدافع با سابقه تیم این بار از هویت تیم دفاع نکرد.»

رجانیوز در پایان حملاتش به حاج‌صفی خواستار کنار گذاشتن او از تیم ملی فوتبال شده است: «احسان حاج‌صفی در قامت یک کاپیتان، نه تنها حواشی را از تیم دور نکرد بلکه به آن‌ها دامن زد و در کنار عملکرد فنی ضعیفش، نقش موثری در ناکامی ایران در این رقابت‌ها ایفا کرد. با این اوصاف بنظر می‌رسد کنار گذاشتن این بازیکن پرحاشیه هم به نفع تیم ملی خواهد بود هم به نفع خودش.»

 

اخبار مرتبط:
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست

غلامرضا تاجگردون گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره ۶۰ درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این ۶۰ درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این ۶۰ درصد نداشته باشیم.

حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند
حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگوی نوروزی به سوالاتی درباره رأی نیاوردن چهره های شاخصی چون باهنر و ریزش رأی قالیباف واکنش نشان داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است