کد خبر : 213959
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - 12:58
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

چرا وزیر کشور با اساتید دانشگاه دیدار کرد؟

وزیر کشور درباره دلیل دیدارش با اساتید دانشگاه گفت: این گفت‌وگوها برای شنیده شدن نظرات و دیدگاه هاست.

چرا وزیر کشور با اساتید دانشگاه دیدار کرد؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفت‌وگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.

به گزارش نوشته؛ وی با اشاره به اهمیت برقراری امنیت و آرامش در کشور، ادامه داد: این گفت‌وگوها برای شنیده شدن نظرات و دیدگاه هاست. حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آنها را بشنویم و استفاده کنیم.

در اولین روزهای هفته‌ای که گذشت جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.

در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا(س)، آزاد اسلامی، علم و صنعت، خوارزمی وهنر برگزارشد، حاضران با طرح دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود، پیشنهادهایی را برای بهبود شرایط و بازگشت آرامش کامل به فضای سیاسی و اجتماعی ارائه دادند.

علی مطهری، ابوالفضل دلاوری، حمید رضا جلالی پور، حسین راغفر، بیژن عبدالکریمی، اصغر قاسمی، محمد رضا مریدی، کیومرث یزدان‌پناه، مهدی نصیری، علیرضا مدنی‌زاده و علی اصغرپورعزت، از جمله اساتیدی بودند که نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است