کد خبر : 212996
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ - 11:22
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

انتقاد عضو شورای شهر تهران از غیر فعال بودن پله برقی ایستگاه های مترو

سوده نجفی با بیان اینکه تعداد زیادی از پله‌های برقی مترو در ایستگاه‌ها غیرفعال است و نیاز به تعمیر دارد، ادامه داد: این مشکل موجب شده سالمندان ناراحت و ناراضی شوند که باید به آن رسیدگی و توجه شود.

انتقاد عضو شورای شهر تهران از غیر فعال بودن پله برقی ایستگاه های مترو

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سوده نجفی امروز یکشنبه ششم آذر، در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مطرح‌شده در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، اظهار کرد: ایستگاه‌های مترو دست‌کم تا ساعت ۲۲:۳۰ باید فعالیت داشته باشند، اما در بسیاری از خطوط از ساعت ۲۲ به بعد هیچ قطاری حرکت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از پله‌های برقی مترو در ایستگاه‌ها غیرفعال است و نیاز به تعمیر دارد، ادامه داد: این مشکل موجب شده سالمندان ناراحت و ناراضی شوند که باید به آن رسیدگی و توجه شود.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخوردهای اخیر با دست‌فروشان مترو، تصریح کرد: برخوردهای نامناسبی با برخی از دست‌فروشان مترو انجام شده و ضروری است پیگیری‌های لازم در این زمینه به‌سرعت انجام شود.

وی افزود: پس از شنیدن گزارش نظارتی شش‌ماهه نخست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در لایحه اصلاح بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به احداث تراموا در شهر و ۲۰۰ میلیارد تومان هم به خط ۱۰ مترو شهری اختصاص یافته است.

نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به نامناسب بودن وضعیت کنونی خطوط مترو که میراث گذشتگان است، بهتر است این ردیف بودجه به اورهال و بازسازی واگن‌ها اختصاص یابد.

اخبار مرتبط:
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه

ایرنا نوشت: براساس گزارش‌هایی که اهالی روستا‌های اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد گفته‌اند که ساعتی پیش صدا‌هایی در این منطقه شنیده شده است.

دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند
در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند

منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است