کد خبر : 212445
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - 21:18
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

سردار آزمون: سه امتیاز مهمی را گرفتیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پیروزی این تیم مقابل ولز، حق ملی‌پوشان بوده است.

سردار آزمون: سه امتیاز مهمی را گرفتیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ولز در گروه B رقابت‌های جام جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در بازی مقابل انگلیس، تمرکز نداشیم و این طبیعی بود. خدا را شکر که سه امتیاز مهمی را گرفتیم و واقعا حق بازیکنان بود.

به نوشته ایسنا، او درباره موقعیت‌های از دست رفته‌ای که در بازی داشت، خاطرنشان کرد: نزدیک ۲ ماه است که از شرایط بازی دور بودم و خیلی وقت بود که تمرین نکرده بودم و برای من خیلی سخت بود چون آماده نبودم. خدا را شکر می‌کنم که اوضاع خوب شد و از مصدومیت من مهم‌تر، برد تیم ملی بود که به ثمر رسید. امیدوارم در بازی مقابل آمریکا هم همین‌طوری عمل کنیم. من از شما به خاطر بازی با انگلیس که نتوانستیم مصاحبه کنیم، عذرخواهی می‌کنم. اوضاع مقداری خوب نبود و عذرخواهی می‌کنم.

در پایان مصاحبه، علیرضا جهانبخش، به سمت سردار آزمون آمد و این بازیکن را از جمع خبرنگاران خارج کرد.

اخبار مرتبط:
سردار آزمون از رم به سویا اسپانیا پیوست
سردار آزمون از رم به سویا اسپانیا پیوست

مهاجم ایرانی بایرلوکوزن که با قراردادی قرضی راهی رم ایتالیا شده بود، به زودی به عنوان لالیگایی جدید ایران کار را در تیم جدیدش دنبال خواهد کرد.

مهدی طارمی از هواداران پورتو عذرخواهی کرد
مهدی طارمی از هواداران پورتو عذرخواهی کرد

طارمی گفت: متأسفانه امسال آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. ما درگیر جام ملت‌های آسیا بودیم و ذهنم درگیر تیم ملی بود. من نتوانستم آنطور که می‌خواستم خوب برای پورتو بازی کنم و بابت این موضوع از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

گزارشگر فوتبال در صداوسیما: بیشتر گزارشگران پرسپولیسی هستند!
گزارشگر فوتبال در صداوسیما: بیشتر گزارشگران پرسپولیسی هستند!

محمد سیانکی، گزارشگر ورزشی صداوسیما گفت: شاید اگر رادیو می‌ماندم قصه فرق می‌کرد اما در تلویزیون از یک طیف ضربه‌های زیادی خوردم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است