کد خبر : 212418
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - 16:40
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

روزبه چشمی بهترین بازیکن “ایران – ولز” شد/چشمی: فشارهای غیرفوتبالی، بی‌معرفتی است

هافبک تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز معرفی شد.

روزبه چشمی بهترین بازیکن “ایران – ولز” شد/چشمی: فشارهای غیرفوتبالی، بی‌معرفتی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو گله ایران به پایان رسید.

روزبه چشمی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد. چشمی به عنوان یار ذخیره به جای احمد نورالهی وارد زمین شده بود و توانست در دقیقه ۸ + ۹۰ اولین گل ایران را به ثمر برساند.

چشمی پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین، این عنوان را به کی‌روش تقدیم کرد اما سرمربی تیم ملی مخالفت کرد و به او گفت این جایزه برای تو است.

به نوشته ایسنا، روزبه چشمی، بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز که توانست نخستین گل ایران را وارد دروازه ولز کند در واکنش به سوال خبرنگار عرب زبان مبنی بر اینکه ایران شایسته برد بود و بین دو بازی با انگلیس و ولز، ایران تغییرات خوبی داشت و اینکه عامل این تغییرات چه بود؟ گفت: اول به هم‌تیمی‌ها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم در بازی اول یکسری فشارهای زیادی روی تیم و بازیکنان بود و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم وگرنه آن نتیجه رخ نمی داد. با صحبت های کادر فنی از نظر ذهنی آماده بازی با ولز شدیم و موقعیت زیادی داشتیم و خدا را شکر نتیجه لازم را گرفتیم. این نتیجه به دلیل همبستگی و همدلی تیم بود.

چشمی در واکنش به سوال ایسنا مبنی بر اینکه بیشترین فشارها در این مدت زمان روی او بود و بعد از بازی با انگلیس هم افزایش یافت اما توانست یکی از بهترین لحظات زندگی خود را ثبت کند، گفت: اگر فشار فوتبالی باشد آدم درک می‌کند اما اگر به ناحق باشد یک مقدار بی معرفتی است. این مدت یکسری اتفاق‌ها برای من رخ داد و عجولانه قضاوت شدم و فشارها غیر فوتبالی بود. هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام روحیه و انرژی خاصی به همدیگر دادیم و خدا را شکر می کنم که مزد زحمات و همدلی بازیکنان را گرفتیم. خدا را شاکرم و لطف خدا بود.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است