کد خبر : 212194
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - 22:40
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

معاون سیاسی سپاه: دشمنان تصور می‌کنند در قالب یک نوع اقدام و طراحی می‌توانند با کشور مقابله کنند

سردار جوانی گفت: در مهم‌ترین جغرافیای زمان و جهان یک انقلابی شکل گرفت و نظامی مستقر شد که این نظام با صراحت اعلام کرده که در کنار مظلومان و در مقابل ظالمان عالم خواهد ایستاد.

معاون سیاسی سپاه: دشمنان تصور می‌کنند در قالب یک نوع اقدام و طراحی می‌توانند با کشور مقابله کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مهم‌ترین جغرافیای زمان و جهان یک انقلابی شکل گرفت و نظامی مستقر شد که این نظام با صراحت اعلام کرده که در کنار مظلومان و در مقابل ظالمان عالم خواهد ایستاد.

به نوشته فارس، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در یادواره ملی شهید شاخص بسیج رسانه، شهید سید محمدحسین نواب در اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار کرد: وقتی امام در پیام‌شان در سال ۶۷ از بسیج به عنوان مدرسه عشق یاد کردند و گفتند من به خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم و از خداوند می‌خواهم که مرا با بسیجیان محشور کند، نشان‌دهنده مقام بسیجیان است.

وی افزود: شهید والامقامی که امروز به عنوان شهید شاخص رسانه شناخته شده، مصداق این سخن مولای متقیان است که می‌فرمایند «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» برای ظالم خشمگین و برای مظلوم یار و مددکار باشید.

دشمنان تصور می‌کنند در قالب یک نوع اقدام و طراحی می‌توانند با کشور مقابله کنند

وی افزود: دشمنان هر از چندی با یک برآورد و نشانه‌هایی تصور می‌کنند در قالب یک نوع اقدام و طراحی می‌توانند با کشور مقابله کنند، جنگ تحمیلی یک نشانه آن بود، یا جنگ تروریست‌ها در سوریه و عراق که تمرینی بود برای نابودی ایران؛ وقتی داعش بر قسمتی از عراق مسلط شد، سخنگوی آن‌ها گفت وقت تسویه حساب ما با شما در نجف فرا می‌رسد نه در بغداد، و بعد از عراق نوبت ایران است؛ در همین راستا سرداران به نامی چون حاج قاسم سلیمانی موفق شدند با تشکیل نیروهای مردمی در مقابل بیش از ۱۰۰ کشور در سوریه ایستادگی کنند.

جوانی با اشاره به شکست دشمن در سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ گفت: در آن سال‌ها دو فریب بزرگ اتفاق افتاد، آن‌هایی فریب خوردند که تا امروز ناکام بودند، مثل منافقین و تجزیه طلب‌های کُرد که به آمریکا گزارش دادند که در ایران زمینه‌ها برای سقوط جمهوری اسلامی موجود است، فریب دوم فریبی بود که رسانه‌ها و فضای مجازی به آن‌ها دادند و تصورشان این بود با این کارها، کار نظام تمام است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: از طرفی آمریکا و متحدانش تصور کردند با این شرایط باید با همه امکانات به میدان بیایند؛ البته خطاست اگر بگوییم این مسأله صرفاً داخلی یا خارجی است، بلکه نگاه واقع‌بینانه این است که ضعف‌ها و زخم‌های داخل، زمینه فعال کردن تمام ظرفیت‌ها علیه کشور را به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: درک مشترک جبهه مخالف ایران این است که وقتی در غفلت بودیم، آن قدرت نظامی که از آن واهمه داشتند در بهترین جغرافیای جهان شکل گرفت، از طرفی هم می‌گویند کشور دارد پیشرفت‌های هسته‌ای و علمی می‌کند و شکست‌هایشان در اوکراین و یمن را تقصیر ایران می‌اندازند.

اخبار مرتبط:
کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به کاظم صدیقی، پناهیان و رئیسی / چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟
کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به کاظم صدیقی، پناهیان و رئیسی / چگونه می‌توان باور کرد که عدالت حاکم است؟

روزنامه جمهوری اسلامی با طعنه به علیرضا پناهیان نوشت: در جامعه‌ای که اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند، چگونه می‌توان به مردم گفت در حال ساختن بنای رفیع حکومت عدل علی هستیم؟

نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت قوه قضائیه باید به ماجرا و پرونده کاظم صدیقی ورود کرده و به مردم توضیح بدهد.

افرادی که در ماهدشت کرج بازداشت شده بودند داعشی نَبودند و آزاد شدند / دو پسر خیرمحمد خیرخواه هم آزاد شدند
افرادی که در ماهدشت کرج بازداشت شده بودند داعشی نَبودند و آزاد شدند / دو پسر خیرمحمد خیرخواه هم آزاد شدند

جبهه ملی مقاومت افغانستان به رهبری احمد مسعود اعلام کرد که افراد بازداشت شده هیچ ربطی به داعش ندارند و حتی دو نفر از این افراد از فرزندان خیرمحمد خیرخواه از شهدای این جبهه به دست تروریست‌های طالبان هستند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است