کد خبر : 211812
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - 09:45
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

دو بوکسور ایرانی دیگر هم پناهنده شدند

تیم ملی بوکس که با ۵ بوکسور راهی مسابقات قهرمانی جوانان جهان شده بود، به ایران بازگشت، اما ناقص.

دو بوکسور ایرانی دیگر هم پناهنده شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرپرستی این تیم برعهده حسین ثوری رئیس فدراسیون بود که پناهنده شد و البته او دو نفر دیگر از اعضای تیم را هم با خود برد. پس از آنکه روز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران از عدم بازگشتش به ایران و اعلام پناهندگی خبر داد، دو بوکسور تیم جوانان ایران نیز با ترک اردوی تیم ملی نزد حسین ثوری رفتند.

به نوشته خبر ورزشی، آرین ساعدپناه و مرتضی ریگی دو ملی‌پوش تیم جوانان ایران هستند که در روز‌های گذشته اردوی تیم در اسپانیا را بدون اطلاع قبلی ترک کرده و در شهر آلیکانته ناپدید شده‌اند ظاهراً این دو نفر هم به حسین ثوری پیوستند.

ساعدپناه در دور نخست به پیروزی رسیده و راهی مرحله دوم مسابقات شده بود و باید روز یکشنبه مسابقه دوم خود را مقابل حریف قزاقستانی برگزار می‌کرد، اما او با ترک اردوی تیم ملی در مسابقه دوم خودش هم حاضر نشد.

مرتضی ریگی هم که خواهرزاده حسین ثوری است با قبول شکست مقابل حریف خود در همان مسابقه اول از جدول حذف شد. او و آرین ساعدپناه با تشویق و درخواست حسین ثوری اردوی تیم ملی را ترک کردند.

این در حالی است که حسین ثوری حدود ۳۰ هزار دلار پول فدراسیون را هم به همراه داشت که بخشی از آن را هزینه کرده، اما ۱۰ هزار دلار از پول فدراسیون را با خود برده است.

او بعد از اینکه تصمیم گرفت به ایران برنگردد، به بوکسور‌های تیم ملی هم اعلام کرد که او را در این تصمیم همراهی کنند و پناهنده شوند که پیشنهاد او با استقبال دو تن از بوکسور‌های تیم ملی مواجه شد.

ظاهراً حسین ثوری برای این مسابقات بلیت یکطرفه هم گرفته بوده و از ابتدا هم قصد داشته که این کار را انجام بدهد، اما عجیب است که وزارت ورزش و جوانان به این موضوع مهم توجه نکرده است.

هنوز مشخص نیست که نقش شورای برون مرزی که مسئولیت آن بر عهده محمد پولادگر است، در اتفاقات اینچنینی چیست؟

آیا فقط خط زدن خبرنگاران از لیست اعزام‌ها برای این شورا مهم است یا اینکه موارد اینچنینی را هم مورد توجه قرار می‌دهد؟

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است