کد خبر : 211695
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - 13:57
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

بالاخره عشقی در سازمان بورس ماند یا رفت؟

در حالیکه برخی از اعضای شورای عالی بورس از جایگزینی رضوانی‌فر به جای مجید عشقی در سمت ریاست سازمان بورس خبر داده بودند، نتیجه جلسه شورای عالی بورس از ماندگاری عشقی در این سمت حکایت دارد.

بالاخره عشقی در سازمان بورس ماند یا رفت؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛  صبح امروز مجید عشقی استعفای مکتوب خود را تقدیم شورای عالی بورس کرد تا این استعفا در شورای مذکور مورد بررسی قرار بگیرد.

براین اساس، اخباری از سوی برخی منابع مبنی بر این‌که محمد رضوانی‌فر جایگزین مجید عشقی می‌شود، منتشر شد در نهایت توییتر مدیر روابط عمومی سازمان بورس حاکی از آن است که با مخالفت اکثریت قاطع اعضای شورای عالی بورس پذیرش عشقی مورد قبول واقع نشده و وی در ریاست سازمان بورس باقی خواهد ماند.

در این راستا محمدهادی سلیمی‌زاده – رئیس روابط عمومی سازمان بورس – ضمن تاکید این خبر که عشقی در سازمان بورس ماندگار شد به ایسنا اظهار کرد: اعضای شورای عالی بورس استعفای مجید عشقی را نپذیرفتند و حتی یکی از اعضاء هم با این استعفا موافقت نکرد.

اخبار مرتبط:
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟
چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟

امسال تا قبل از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
قیمت بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان

اگر در راه مانده باشید یا حوصله سر زدن به پمپ بنزین نداشته باشید برخی شرکت‌ها بنزین را به صورت آنلاین سفارش می‌گیرند و ارسال می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است