کد خبر : 211419
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - 05:03
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

۱۱ نفر از عوامل تروریستی ایذه دستگیر شدند

استاندار خوزستان از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه خبر داد.

۱۱ نفر از عوامل تروریستی ایذه دستگیر شدند

صادق خلیلیان در یک گفت وگوی تلویزیونی با تسلیت حادثه تروریستی ایذه،اظهارکرد: ۲۵ آبان ماه یک واقعه تلخ به وقوع پیوست و عده ای با سواستفاده از هیجانات برخی از جوانان و مطالباتی که داشتند در میان آنها شروع به تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که بلافاصله بعد از این حادثه، بررسی آن در دستور کار مقامات انتظامی و امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر ۱۱ نفر از افرادی که در این قضایا دست داشتند، دستگیر شدند.

خلیلیان گفت: یکی از آن ها قصد داشت از طریق مرکز یکی از استان های شمال غربی از کشور خارج شود و با رفتن به اروپا خود را در واقع به کشورهای فرانسه یا آلمان برساند که دستگیر شد و ما خواسته ایم به استان ارجاع داده شود تا با همکاری همه افرادی که مسوول این کار هستند و افراد بازداشت شده پازل طراحی این جنایت در کشور که در واقع سردمداران آنها خارج از کشور هستند به خوبی پیگیری و عوامل به مردم معرفی شده و زوایای مختلف آن روشن شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است