کد خبر : 211354
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - 19:47
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

هشدار بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به گرت ساوتگیت درباره بیرانوند

کریس ساتون به گرت ساوتگیت درباره پرتاب دست‌های علیرضا بیرانوند هشدار داد.

هشدار بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به گرت ساوتگیت درباره بیرانوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ داستان زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایران شایسته هالیوود است. داستان از این قرار است که او با کار به عنوان چوپان، کار در کارواش، پیتزا فروشی، نظافتچی خیابان و حتی مدتی بی‌خانمانی در تهران بزرگ شده و اکنون دروازه‌بان شماره یک ایران است.

به نوشته ایسنا، بیرانوند در کودکی بازی به نام “دال پران” را انجام می‌داد که او و دوستانش سنگ‌ها را به دورترین فاصله پرتاب می‌کردند و همین باعث شد تا قدرت پرتاب دست‌های بیرانوند زیاد شود.

نام بیرانوند ۳۰ ساله به دلیل داشتن طولانی‌ترین پرتاب در فوتبال در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است. در اکتبر ۲۰۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران و در جریان بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل کره جنوبی بود که او توپ را ۶۱ متر و ۲۶ سانتی متر پرتاب کرد.

کریس ساتون، بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس گفت: این یک سلاح برای ایران است. این نوع فوتبال زیباترین شکل فوتبال نیست اما می‌تواند موثر باشد و در یک چشم به هم زدن دفاع را به حمله تبدیل کند. بیرانوند در حالی که توپ در دست دارد، دست راست خود را به کنار بدنش دراز می‌کند. او به سمت جلو حرکت می‌کند و آن را به نیمه مخالف می‌اندازد. مدافعان انگلیس باید مراقب دیدار دوشنبه با ایران باشند.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: گرت ساوتگیت از بازیکنانش می‌خواهد که مالکیت توپ را در اختیار بگیرند و در زمین حریف پاسکاری کنند اما اگر بیرانوند یکی از آن پرتاب‌ها را انجام دهد، می‌تواند بلافاصله دفاع انگلیس را اذیت کند.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است