کد خبر : 210938
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - 16:42
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

وضعیت مبهم سردار آزمون در تیم ملی/ سردار به بازی با انگلیس می رسد؟

سردار آزمون که از دو ماه قبل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، در آخرین بازی دوستانه تیم ملی مقابل تونس غایب بود.

وضعیت مبهم سردار آزمون در تیم ملی/ سردار به بازی با انگلیس می رسد؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ بدون شک سردار آزمون (بهترین گلزن فعلی تیم ملی فوتبال ایران) از ستاره‌های بی‌چون و چرای تیم ملی است و کارلوس کی‌روش و همکارانش برای حضور آزمون در جام جهانی تمام سعی و تلاش خود را به کار بردند.

ایسنا نوشت: ستاره ایرانی در تیم بایر لورکوزن که اواسط مهر ماه مصدوم شد، در این مدت زیر نظر پزشکان تیم ملی در امارات و آلمان تمرین کرد و در نهایت در فهرست ۲۵ نفره تیم ملی ایران جای گرفت اما او از زمان مصدومیت در مهر ماه نتوانسته در هیچ دیدار رسمی یا دوستانه‌ای به میدان برود.

بازیکن باتجربه تیم ملی ایران در آخرین بازی دوستانه شاگردان کی‌روش مقابل تونس که روز چهارشنبه (۲۵ آبان) در دوحه برگزار شد، غایب بود و همراه با نیازمند و عابدزاده برای تیم ملی به میدان نرفت تا ابهام درباره وضعیت خود را به حداکثر برساند.

آزمون در شرایطی در جام جهانی به میدان خواهد رفت که آخرین حضور او در زمین مسابقه به هشتم مهر ماه و بازی با بایرن مونیخ بازمی‌گردد که بایر لورکوزن با چهار گل شکست خورد. با این حال آزمون قبل از آن دیدار و در بازی دوستانه مقابل سنگال موفق به گلزنی شده بود.

کارلوس کی‌روش در مقاطع مختلف از جمله زمانی که آزمون از تیم ملی خداحافظی کرده بود، نشان داده که به این بازیکن و سبک بازی او علاقه بسیاری دارد و در این سال‌ها او را به سایر مهاجمان از جمله کریم انصاری‌فرد و رضا قوچان‌نژاد ترجیح داده است.

در تمرینات روزهای گذشته، آزمون همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخته اما به نظر می‌رسد که کی‌روش برای استفاده از این بازیکن تردید دارد و نمی‌خواهد سلامتی او را به خطر بیندازد و شاید به همین دلیل، آزمون مقابل انگلیس غایب باشد و به بازی مقابل ولز و آمریکا برسد.

باید دید تیم ملی روز ۳۰ آبان در ورزشگاه خلیفه دوحه با چه ترکیبی مقابل انگلیس، یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی ظاهر خواهد شد. آیا آزمون به عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره به میدان می‌رود یا خیر؟

 

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است