کد خبر : 210866
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - 11:45
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

نیروی انتظامی: خبر سقوط فرمانداری بوکان گزافه‌گویی‌ است

سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر اینکه ترفند کشته سازی توسط رسانه های دشمنان و معاندین با هدف تحریک پذیری و جریحه دار کردن افکار عمومی یک واقعیت انکارناپذیر است، گفت: متاسفانه امروز در شهرستان بوکان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند هیچ کس نبود.

نیروی انتظامی: خبر سقوط فرمانداری بوکان گزافه‌گویی‌ است

به گزارش سایت خبری مدارا؛سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر اینکه ترفند کشته سازی توسط رسانه های دشمنان و معاندین با هدف تحریک پذیری و جریحه دار کردن افکار عمومی یک واقعیت انکارناپذیر است، گفت: متاسفانه امروز در شهرستان بوکان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند هیچ کس نبود.

وی افزود: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی‌ها و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف شهرستان بوکان نباید فریب خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.

فرمانده انتظامی بوکان، تصریح کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل آقای “محمد حسن زاده” در یکی از محلات شهرستان بوکان، بنا به حساسیت موضوع تمامی متهمان شناسایی و یکی از آنها نیز دستگیر شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه و رصد اطلاعاتی پلیس استان قرار گرفته است که پس از تکمیل پرونده، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

با این روند و روشنگری انجام شده در خصوص پروژه کشته‌سازی در بوکان، مشخص می‌شود که دشمن همچنان بر ادامه این پروژه پافشاری داشته و در صدد برهم زدن امنیت عمومی جامعه با توسل به طرح‌های تکراری و همیشگی خود بوده که با هشیاری مردم شکست خورد.

اخبار مرتبط:
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید

این بنر را مدیران زاکانی درست روبه‌روی پارک قیطریه نصب کرده‌اند.

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید
اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است