کد خبر : 210766
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - 20:50
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

روایت روزنامه همشهری از اعتراضات و اعتصابات سراسری روز سه‌شنبه ۲۴ آبان

روزنامه همشهری نوشت: مشاهده‌های میدانی از بازار تهران و خیابان‌های اطراف نشان می‌دهد، از صبح دیروز بازاریان و کسبه در مراکز تجاری و مراکز خرید فعالیت معمول خود را آغاز کردند و فعالیت کسبه عادی بود.

روایت روزنامه همشهری از اعتراضات و اعتصابات سراسری روز سه‌شنبه ۲۴ آبان

به گزارش سایت خبری مدارا؛روزنامه همشهری در گزارشی اعتراضات و اعتصابات سراسری دیروز را روایت کرده و مدتی شده جز تجمع محدود در محدوده خیابان جمهوری سایر نقاط پایتخت آرام بود و خبری هم از اعتصاب بازاریان و کسبه نبود!

با وجود تلاش گسترده گروه‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب و انتشار فراخوان‌هایی برای تعطیل شدن بازار و فعالیت نکردن کسبه در روز سه‌شنبه (دیروز)، مشاهده‌های میدانی از سطح شهر از شکست این پروژه حکایت دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: مشاهده‌های میدانی از بازار تهران و خیابان‌های اطراف نشان می‌دهد، از صبح دیروز بازاریان و کسبه در مراکز تجاری و مراکز خرید فعالیت معمول خود را آغاز کردند و تعطیلی و اعتصابی در مراکزی چون بازار شهرری، بازار تجریش، بازار بزرگ تهران و خیابان‌های پر رفت و آمد و مراکز خرید رخ نداد و فعالیت کسبه عادی بود.

نویسنده این گزارش اشاره کرده است: در خیابان انقلاب که راسته کتاب‌فروشان و فعالیت‌های فرهنگی است نیز مغازه‌داران مشغول فعالیت بودند و این وضعیت در خیابان‌های دیگری چون ولیعصر(عج)، جمهوری و مراکز خرید در اطراف میدان هفت‌تیر نیز برقرار بود. البته حوالی ظهر دیروز(سه‌شنبه) در خیابان جمهوری‌اسلامی، محدوده پاساژ علاءالدین، برای ساعتی تجمعی رخ داد و اغتشاشگران سعی داشتند با آتش‌زدن سطح زباله و آسیب زدن به نرده‌های خیابان هراس‌افکنی و مغازه‌داران را مجبور به تعطیلی کنند که با ورود نیروی انتظامی در اجرای پروژه خود ناکام ماندند.

اخبار مرتبط:
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

عضو شورای شهر تهران: ساخت مسجد در پارک قیطریه با لجبازی علیه مردم درست نیست
عضو شورای شهر تهران: ساخت مسجد در پارک قیطریه با لجبازی علیه مردم درست نیست

تشکری‌هاشمی گفت: «هرچند اگر قرار باشد موافقین مسجد هم چنین کارزارهایی راه‌اندازی کنند، حتما تعدادشان بیش از مخالفتان خواهد شد. اما موضوع این است که وقتی با لجبازی و یک مدل رفتار تهاجمی با مردم رفتار کنیم این تبعات قابل پیش‌بینی است.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: بی‌حجاب‌ها باید از برخی حقوق اجتماعی محروم شَوند
خبرگزاری نزدیک به سپاه: بی‌حجاب‌ها باید از برخی حقوق اجتماعی محروم شَوند

خبرگزاری فارس نوشت: درباره طرح اخیر پلیس در خصوص حجاب نوشت: تذکر رهبری در جهت ترمیم نه تعطیل طرح است پس نباید تذکر رهبری را به معنای مخالفت با کلیت طرح تفسیر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است