وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر "سید محمود رضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد.
به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدعلی زلفیگل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر سید محمودرضا آقا میری آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست دانشگاه شهید بهشتی” منصوب میشوید.
انتظار میرود با پیروی از آموزههای اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامههای ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاستها و برنامههای اسناد بالادستی به کار گیرید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنهای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سید محمود رضا آقامیری دانشآموخته رشته فیزیک هستهای، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی هستهای دانشگاه شهید بهشتی با مرتبه استادی است.
وی پیش از این ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بود.
وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانهای از خدمات دکتر سعدالله نصیری قیداری، رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
روزنامه همشهری نوشته است: تمام کنش اعتراضی دانشجویان آمریکایی صرفا برپایی چادر در محوطه فضای سبز دانشگاه بوده است؛ همین! نه تخریبی، نه تلاشی برای تسخیر ساختمانی، نه تهدیدی، نه آزار و مزاحمتی برای کسی و نه هیچ کنش رادیکال و خشونت آمیز دیگری.
دکتر یزدانی میگوید: دکتر تیمورزاده از فعالین صنفی که آشنایی با خانم دکتر داشته و در این باره در اینستاگرامشان هم نوشتهاند دیروز به من گفت ایشان بسیار فرد فعالی بودند، اما طی چند مرحله در پیامهایی که با دکتر تیمورزاده رد و بدل میکرده به ایشان میگوید آیا راهی برای مهاجرت هست که دیگر نیازی به تحصیل مجدد نداشته باشم؟ در ماجرا مرگ دکتر بخشی، خانم دکتر آل سعیدی به دکتر تیمورزاده پیام میدهد که باید یک کار جمعی انجام دهیم.
در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص دادهاند که این میزان در مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.