کد خبر : 210580
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - 02:57
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

لغو محدودیت تردد در جاده ساحلی غربی اهواز

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با صدور اطلاعیه ای از لغو محدودیت تردد اعلام شده در جاده ساحلی غربی اهواز طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد و اعلام کرد که این محدودیت به زمان دیگری موکول شده است.

لغو محدودیت تردد در جاده ساحلی غربی اهواز

در این اطلاعیه که آمده است:نظر به اینکه مقرر بود برای اجرای اتصال خط فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب، مسیر تردد جاده ساحلی غربی محور شمال به جنوب و جنوب به شمال، حدفاصل خیابان نهم تا بیمارستان مهر به مدت ۷۲ ساعت از روز چهارشنبه مسدود گردد لذا با توجه به اینکه عملیات اجرایی این پروژه به دلیل تامین نشدن لوله و قطعات لازم و عدم امکان اجرای پروژه در زمان مقرر لغو شده است این محدودیت به زمان دیگری موکول گردید.

این اطلاعیه افزوده است:تردد در مسیر مذکور در زمان یاد شده به صورت عادی برقرار بوده و شهروندان اهوازی می توانند در این مسیر تردد کنند.

با فراهم شدن شرایط فنی برای اجرای این پروژه طی روزهای آینده، اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

جاده ساحلی اهواز از مسیرهای پرتردد شهر اهواز است و در بیشتر ساعات دارای ترافیک است.

اجرای شبکه فاضلاب اهواز که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده تاکنون حدود ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تکمیل نشدن شبکه فاضلاب، فرسودگی و ریزش این شبکه در نقطه های مختلف، وضعیت خاص و شیب صفر زمین اهواز موجب شده است تا این شهر در فصل بارش با مشکل بالازدگی فاضلاب و آب گرفتگی معابر به صورت بحرانی روبه رو شود.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم تکمیل این شبکه به عنوان یک اولویت در دستور کار ملی قرار گرفت و روند عملیات اجرایی آن سرعت زیادی گرفته است.

خط شمال به جنوب تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز به بهره برداری رسید

روابط عمومی شهرداری اهواز از آغاز بهره برداری خط شمال به جنوب تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی(میدان دانشگاه) از سمت امانیه به گلستان اهواز خبر داد.

بهره برداری از این خط به عنوان خط دوم افتتاح شده از تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه نقش موثری در تخله بار ترافیکی منتهی به این گره ترافیکی را دارد.

بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده شهرداری انجام شده تا پایان دی ماه امسال نیز ۲ قطعه دیگر از این تقاطع غیر همسطح به بهره برداری می رسد.

تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی(دانشگاه) اهواز یکی از طرح های مهم ترافیکی این کلانشهر است که احداث آن با اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد اولیه در سال ۹۹ شروع و به دلایل مختلفی تکمیل آن دچار تاخیر شد. تاخیر در بهره برداری این طرح موجب بار ترافیکی شدید در محور های منتهی به این تقاطع شده است.

محور جنوب به شمال (گلستان به امانیه) این تقاطع نیز مهرماه امسال به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است