کد خبر : 210570
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - 01:38
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

واحد حقوقی شهرداری این کلانشهر ناتوان در دفاع است

دبیر دوم شورای اسلامی کلانشهر اهواز با انتقاد از عملکرد ضعیف واحد حقوقی شهرداری اهواز گفت: بسیاری از احکام صادر شده در محکومیت شهرداری اهواز در دادگاه، بر این نکته تاکید دارد که شهرداری بدون هیچ دفاعی محکوم شده است.

واحد حقوقی شهرداری این کلانشهر ناتوان در دفاع است

عادل شیشه گری در هشتاد و سومین نشست رسمی در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به لایحه پرداخت دیه به شهروند آسیب دیده در این شهر گفت: اگر به دلیل اجرای طرح های شهرداری و بی توجهی به مسایل ایمنی در این طرح ها به شهروندی آسیب وارد شود، خسارت به شهروندان باید پرداخت کند.

وی ادامه داد: چرایی اینکه در بسیاری از احکام حقوقی در محکومیت شهرداری، هیچ دفاعی از حقوق شهرداری صورت نگرفته است باید پیگیری شود.

شیشه گری افزود: آقایانی که متولی دفاع از حقوق شهرداری هستند و در این زمینه کم کاری داشته اند باید پاسخگو باشند.

نامگذاری تمام معابر منطقه هفت شهرداری تکمیل شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز نیز در این نشست با اشاره به لایحه ۱۳ مورد نامگذاری معابر در اهواز گفت: نامگذاری معابر اصلی، بلوارها، میدان ها و همچنین ساختمان های شهردای اهواز با اولویت اسم گذاری به نام شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

امیر آهن جان با بیان اینکه برخی خیابان های شهر اهواز به طور کلی فاقد نام هستند گفت: نامگذاری مناطق شهری به صورت منطقه به منطقه در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون نام گذاری تمام معابر منطقه هفت تکمیل شده است.

وی گفت: افزایش سرقت تابلوی خیابان ها در سطح شهر اهواز در ۲ سال اخیر موجب شده تا تعدادی از خیابان‌های دارای نام اهواز نیز فاقد تابلو باشند که متولی ترمیم تابلوی معابر و میادین باید به طور مشخص تعیین شود.

تاکید بر نامگذاری خیابان هایی شماره گذاری شده با حفظ شماره خیابان، تعیین تکلیف ساخت هماهنگ و منظم تابلوها و نصب سریع آنها، پیگیری ساخت و نصب سردیس زنان شهیده خوزستان از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

لایحه ۱۳ مورد نامگذاری معابر در اهواز با رای شورای اسلامی شهر اهواز به تصویب رسید.

استفساریه در خصوص مصوبه مناقصه ۳۰۸ نفر نیروی انسانی بخش حراست شهرداری اهواز موضوع دیگری بود که با حضور محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان در دستور کار امروز شورای اسلامی شهر اهواز قرار گرفت که این بخش از نشست به صورت غیرعلنی برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است