کد خبر : 210550
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - 23:40
دسته‌بندی : ورزشی، اسلاید
چاپ

کی‌روش: هر کس آزاد است نظرات خودش را داشته باشد/بازیکنانم می‌خواهند تاریخ‌سازی کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرکز بازیکنانم بر روی این است که با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ‌سازی کنند.

کی‌روش: هر کس آزاد است نظرات خودش را داشته باشد/بازیکنانم می‌خواهند تاریخ‌سازی کنند

به گزارش سایت خبری مدارا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از تمرین امروز (سه‌شنبه) در دوحه اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که امروز در جام جهانی هستیم. بعد از چهار سال آماده‌سازی کشور قطر خوشحالیم که اینجا حضور داریم و خوشحالیم که نماینده مردم ایرانیم. مراتب قدردانی خودم را از کشور قطر اعلام می‌کنم. امیدواریم که حضور خوبی در اینجا داشته باشیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که “مردم ایران از بودن شما روی نیمکت تیم ملی خوشحال هستند و شما تجربه بزرگی از حضور در فوتبال انگلیس دارید. آیا بازی با انگلیس دشوارترین بازی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی است؟” گفت: بازی مقابل انگلیس سخت‌ترین بازی ماست آن هم فقط به یک دلیل ساده که این دیدار اولین بازی ما در جام جهانی است. بعد از اینکه بازی با انگلیس را انجام دهیم، مطمئنا سخت‌ترین بازی ما مقابل ولز خواهد بود. تمامی تمرکزمان را برای این است که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. می‌خواهم از جمله جان لنون استفاده کنم و بگویم که می‌خواهیم به رویاهایمان فرصت دهیم. مثل انگلیس، ولز و آمریکا رویای ما صعود است تا بتوانیم در ششمین حضور و سومین حضور پیاپی با آمادگی کامل در بین بهترین تیم‌های جهان از توقعات، انگیزه‌ها و رویاهایی که داریم دفاع کنیم و می‌خواهیم به رویاهایمان فرصت بدهیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که نظرش درباره جام جهانی چیست؟ گفت: قبل از اینکه توپ به حرکت در بیاید مشکلات مختلفی مطرح می‌شود اما وقتی توپ به حرکت در بیاید مطمئنا تمام توجه‌ها به بازی‌ها معطوف می‌شود و نظر من الان همان نظراتی است که در جام جهانی ۹۰، برزیل، روسیه و جام‌های جهانی مختلف که حضور داشته‌ام، داشتم. مهمترین موضوع، فوتبال است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در مدت اخیر شما و بازیکنان امکان اظهارنظر درباره کشور ایران را نداشتید؟ گفت: اینطور نیست. همه مطمئنا نظرات مختلف را دارند و هر کس آزاد است نظرات خودش را داشته باشد اما در حال حاضر تمرکز بازیکنانم روی بازی‌هاست و مطمئنا بازیکنان می‌خواهند با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ‌سازی کنند. نتیجه دست خداست اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که موجب خوشحالی و افتخار مردم ایران شویم.

اخبار مرتبط:
جمشید عدالتیان: اگر وضعیت اقتصادی همین‌طور هَم بماند باید خدا را شکر کنیم / ۴۰ سال است که اقتصاد کشور همین شکلی دارد پیش می‌رود
جمشید عدالتیان: اگر وضعیت اقتصادی همین‌طور هَم بماند باید خدا را شکر کنیم / ۴۰ سال است که اقتصاد کشور همین شکلی دارد پیش می‌رود

فعال اقتصادی درباره چالش‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۳ گفت: بودجه دولت سیاست‌اش روی مسائل مالی است. سیاست‌های مالی دولت نشان می‌دهد که آن‌ها خواهان رفع کسری بودجه از طریق اخذ مالیات‌های گمشده‌اند. البته به نظر من این مالیات‌ها دقیق محاسبه نشده‌اند.

امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است