کد خبر : 210091
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - 15:39
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

مسدود شدن بخشی از جاده ساحلی غربی اهواز برای اتصال خط اصلی فاضلاب

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای مسدود شدن بخشی از جاده ساحلی غربی اهواز از روز چهارشنبه ۲۵ آبان جاری به مدت ۷۲ خبر داد.

مسدود شدن بخشی از جاده ساحلی غربی اهواز برای اتصال خط اصلی فاضلاب

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان اهوازی می‌رساند به منظور اجرای اتصال خط اصلی فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب، مسیر تردد جاده ساحلی غربی محور شمال به جنوب و جنوب به شمال، حدفاصل خیابان ۹ تا بیمارستان مهر اهواز به مدت ۷۲ ساعت از چهارشنبه ۲۵ آبان تا روز جمعه ۲۷ آبان مسدود است.

این روابط عمومی در این اطلاعیه آورده است: ضمن عرض پوزش از مردم اهواز خواهشمندیم با انتخاب مسیر دیگری برای تردد ما را در خدمت رسانی بیشتر یاری کنند.

جاده ساحلی اهواز از مسیرهای پرتردد شهر اهواز است و در بیشتر ساعات دارای ترافیک است.

اجرای شبکه فاضلاب اهواز که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده تاکنون حدود ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. تکمیل نشدن شبکه فاضلاب، فرسودگی و ریزش این شبکه در نقطه های مختلف، وضعیت خاص و شیب صفر زمین اهواز موجب شده است تا این شهر در فصل بارش با مشکل بالازدگی فاضلاب و آب گرفتگی معابر به صورت بحرانی روبه رو شود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم تکمیل این شبکه به عنوان یک اولویت در دستور کار ملی قرار گرفت و روند عملیات اجرایی آن سرعت زیادی گرفته است.

مسدود شدن پل سفید اهواز برای ۲ هفته

گزارش دیگر حاکیست: پل سفید(هلالی) اهواز به مدت ۲ هفته بر روی خودروها عبوری بسته است. شهرداری منطقه ۲ اهواز به منظور حفظ سلامت شهروندان و همچنین جلوگیری از خطر احتمالی این منطقه، اقدام به ترمیم و بازسازی درزهای انبساط پل سفید کرده است که بر این اساس این پل به مدت ۲ هفته از تاریخ ۱۹ آبان جاری بسته ‌است.

پل سفید به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده و امتداد خیابان طالقانی و میدان شهدا در شرق اهواز را به امانیه، فلکه فرمانداری و بیمارستان رازی در غرب رودخانه کارون وصل می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است