کد خبر : 210068
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - 11:53
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

انتقاد عضو شورا از انتصاب مدیرانی خارج از مجموعه شهرداری تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه روند انتصاب مدیران خارج از شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی گلایه کرد.

انتقاد عضو شورا از انتصاب مدیرانی خارج از مجموعه شهرداری تهران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نرگس معدنی پور در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به شروع هفته کتاب گفت:  انتظار می‌رود سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی نسبت به فرهنگ‌سازی در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه مدون و مناسبی را در دستور کار داشته باشند.

وی ادامه داد: این هفته فرصت مناسبی است برای تجلیل و تقدیر از کتابداران شاغل در شهرداری تهران و همچنین بررسی چالش‌ها و مشکلات این همکاران پر تلاش شهرداری تا در پی آن مسائل و مشکلات این حوزه مرتفع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اخبار منتشر شده در زمینه تغییرات مدیریتی در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیان کرد: سال گذشته مانند سایر اعضای شورا نسبت به انتصابات خارج از شهرداری به ویژه در معاونت فرهنگی و اجتماعی انتقاد داشتم؛ چرا که علارغم تاکید در زمینه استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند و با تجربه شهرداری، شاهد ورود مدیرانی خارج از شهرداری در این حوزه بودیم.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته تصور بر این بود که چون مدیران ارشد از جمله معاونین شهردار از خارج مجموعه منصوب شدند به دلیل عدم شناخت از شهرداری و نیروهای آن، اصرار به ورود نیروهای خارج از شهرداری داشتند اما امروز بعد از گذشت بیش از یکسال، تکرار این دست از انتصابات قابل پذیرش نیست.

معدنی پور بیان کرد: مگر مدیریت شهری چقدر فرصت دارد که تا این میزان ما شاهد تغییر مدیران باشیم. همه میدانیم در بهترین و خوش بینانه ترین حالت یک سال طول می کشد یک مدیر به حوزه مدیریتی خود اشراف پیدا کند و در سال دوم مدیریت است که نمود کارش مشخص می شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این موضوع در شهرداری تهران که یک نهاد کاملا اجرایی است بیشتر موضوعیت دارد. در شهرداری “تجربه” حرف اول را می زند و یکی از شاخص‌های مهم مدیریتی محسوب می‌شود که لازم است مورد توجه قرار گیرد. درخواست بنده از شهردار این است که تغییرات مدیریتی در حوزه فرهنگی و اجتماعی حداقلی باشد که آن هم بر اساس ارزیابی عملکرد منطبق با معیارها و شاخص های از پیش تعیین شده باشد و در صورت لزومِ تغییرات، حتما از نیروهای توانمند و با تجربه شهرداری تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

اخبار مرتبط:
زهره سادات لاجوردی، نماینده تهران: با بی‌حجابی نباید مماشات کرد / دشمن برای ما خواب‌ها دیده است
زهره سادات لاجوردی، نماینده تهران: با بی‌حجابی نباید مماشات کرد / دشمن برای ما خواب‌ها دیده است

زهره سادات لاجوردی، نماینده تهران در مجلس گفت: متأسفانه مماشاتی که با بی‌حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرده است.

قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان است / احتمالاً به حبس طول المدت تبدیل خواهد شد
قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان است / احتمالاً به حبس طول المدت تبدیل خواهد شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است