کد خبر : 209403
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - 12:50
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

واکنش حاشیه ساز نماینده مجلس به پیشنهاد برگزاری رفراندوم از سوی مولوی عبدالحمید

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حکومت اسلامی تنها حکومتی است که نوع حکمرانی در آن برپایه حکمرانی رفراندوم بوده است کسانی که به برکت نظام آبرو پیدا کرده‌اند از زدن حرف‌های تفرقه‌انگیز پرهیز کنند.

واکنش حاشیه ساز نماینده مجلس به پیشنهاد برگزاری رفراندوم از سوی مولوی عبدالحمید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روزها از برخی تریبون‌ها بحث رفراندوم مطرح می‌شود، اظهار کرد: بالاترین رفراندوم را نظام اسلامی از خود ارائه کرد. ۱۴۰۰ سال پیش در صحرای غدیر بالاترین رفراندوم برای ولایت امیرالمومنین (ع) برگزار شد. نظام اسلامی ایران نیز تنها حاکمیتی است که نوع حکومت خود را براساس رفراندوم گذاشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که به برکت نظام آبرو پیدا کرده‌اند، از حرف‌های تفرقه‌انگیز پرهیز کنند. از آزادی و حقوق زنان سخن می گویند و هر جمعه در یک نقطه آشوب ایجاد می‌کنند، اگر مدافع حقوق زنان هستند از حقوق دختر پیامبر (ص) دفاع کنند که حق او را زیرپا گذاشتند. می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه هستند و ۱۳ آبان رفراندوم دیگری بود که به حقانیت نظام رای داد. حرف‌های تفرقه‌انگیز را تکرار نکنید.

به دنبال سخنان نماینده خمینی‌شهر برخی از نمایندگان اهل سنت از جمله جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت جام و اسماعیل حسین‌زهی نماینده خاش از صندلی‌های خود برخاسته و با در دست گرفتن آیین‌نامه مجلس خواستار تذکر  شدند.

جلیل رحیمی جهان آبادی با صدای بلند فریاد می‌زد که این صحبت‌ها درست نیست و باید اجازه پاسخ داده شود، سپس در جایگاه هیات رئیسه حضور یافت و در این خصوص صحبت‌هایی را با رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشت. در ادامه با همراهی جمعی از نمایندگان از جمله نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی، وی به سوی صندلی خود برگشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت تقویت وحدت در کشور تاکید کرد و مجلس را به عنوان نماد وحدت اقوام، ادیان و مذاهب معرفی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز خواست دشمن وحدت‌شکنی است و ما باید دشمن را ناکام بگذاریم.

اخبار مرتبط:
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بهترین راه برای رفع تمام مشکلات در زندگی بشر، توکل به خداوند است

سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟
سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.

کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم
کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم

امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است؛ همچنین اعلام کردیم اگر با ایران اسلامی آنچنان رفتار کنید پاسخ جدی از ما دریافت خواهید کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است