برای افتتاح سالن زیبایی ابتدا باید دوره های آرایشگری در آموزشگاه های آزاد آرایشگری که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارند را گذرانده و بتوانید حداقل در هفت رشته آرایشگری مهارت کسب کنید تا پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای و کسب مدرک از این سازمان برای کسب جواز تاسیس سالن زیبایی اقدام کنید.
آیا قصد دارید یک سالن زیبایی افتتاح کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ما آماده ایم در این زمینه به شما کمک کنیم.
آرایشگاه یک کسب و کار امیدوارکننده برای افراد مبتکر و خلاق است. تقاضا برای دریافت خدمات آرایشگری به طور مداوم بالا است و روند تشکیل بازار خدمات آرایش مو و رنگ مو هنوز تا شکل گیری کامل فاصله دارد. آنچه شما باید انجام دهید تا این حرفه را از ابتدا شروع کنید در این مقاله آورده شده است.
از کجا شروع کنیم؟
با تعیین مخاطب هدف خود شروع کنید. هرچه بهتر درک کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند، توسعه کسب و کار موثرتر است. این یک اشتباه بزرگ است که فکر کنید خدمات شما برای همه ، صرف نظر از موقعیت اجتماعی، مادی، سن و غیره مناسب است.
هر آرایشگاهی مشتری خاص خود را دارد. گاهی اوقات افراد به دلیل اینکه یک سالن زیبایی نزدیک محل سکونتشان است و یا به دلیل قیمت مناسب آرایشگاه را انتخاب می کنند. در عین حال برای افرادی ، مکان آرایشگاه چندان مهم نیست و مراجعه کنندگان با قرار قبلی مراجعه می کنند.
بسته به شرایط ، استراتژی توسعه کسب و کار متفاوت است.
علاوه بر این، برای راه اندازی سالن زیبایی باید مسائل مالی را برای استخدام پرسنل ، خرید مبلمان، لوازم و تجهیزات آرایشگری نیز در نظر بگیرید.
فراموش نکنید اگر قصد دارید چندین خدمات مختلف را در سالن زیبایی خود ارائه دهید ، هر یک از آنها باید با پارتیشن ، از هم جدا شوند.
گذراندن دوره آرایشگری ، کسب مدرک و تهیه جواز برای افتتاح سالن زیبایی
برای افتتاح سالن زیبایی ابتدا باید دوره های آرایشگری در آموزشگاه های آزاد آرایشگری که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارند را گذرانده و بتوانید حداقل در هفت رشته آرایشگری مهارت کسب کنید تا پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای و کسب مدرک از این سازمان برای کسب جواز تاسیس سالن زیبایی اقدام کنید.
حداقل نیازهای سالن زیبایی
برای افتتاح یک سالن زیبایی، به یک سالن بزرگ با تعدادی اتاق و همچنین متخصصانی که در زمینه های مختلف مانند گریم و میکاپ ، کاشت و طراحی ناخن ، رنگ و مش مو ، کوتاهی مو، شینیون و… فعالیت می کنند ، نیاز دارید. اما فراموش نکنید در سالن های زیبایی که مالک در فرآیند مدیریت نقش بیشتری دارد و در مقایسه با یک آرایشگر معمولی کارهای خیلی بیشتری را انجام می دهد سود بیشتری نیز کسب می کند.
راه های جذب مشتری
قبل از افتتاح سالن زیبایی باید به این موضوع فکر کنید که چگونه مشتریان زیادی را جذب سالن زیبایی خود کنید. در مرحله مقدماتی ، مهم است که با بازدیدکنندگان بالقوه شروع به کار کنید. برای جذاب کردن آرایشگاه ، برای اولین بازدیدکنندگان خود، به سوالات زیر توجه کنید:
ایجاد هویت سازمانی. این شامل نام، طرح، نشان، تاریخچه تاسیس است. همچنین مهم است که از شعارهایی استفاده کنید که ارزش ها و موقعیت شما را نشان دهد.
مشتریان را از خدمات متنوع خود آگاه کنید. در صورت امکان، یک ستون با لیستی از خدمات قابل ارائه خود برای مشتریان تهیه کنید.
برای انتشار اخبار در مورد آرایشگاه خود، از هر کانال تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این یک راه رایگان اما موثر برای تبلیغ کسب و کار شما است.
گرفتن بازخورد از مشتریان
تقریباً تمام اطلاعات در مورد کالاها و خدمات توسط اکثر مشتریان از طریق اینترنت دریافت می شود. به همین دلیل هر کسب و کار مدرنی باید در فضای مجازی فعال باشد در غیر این صورت نادیده گرفته می شود. با توجه به اینکه ایجاد مدل مو مستقیماً با احساسات و تصورات افرادی که می خواهند پس از مراجعه به آرایشگاه آنها را به اشتراک بگذارند، ارتباط دارد، کار نیروهای شما فوراً در شبکه های اجتماعی رتبه بندی می شود. اگر توصیه یا آموزشی را برای مشتریان خود به اشتراک بگذارید این نوع دیگری از تبلیغات است که بازدیدکنندگان وفادار جدیدی را به همراه خواهد داشت. سالن شما همچنین باید صفحات و حامیان خود را در پورتال های شهری، گروه های مرتبط داشته باشد، جایی که آدرس آرایشگاه شما از طریق عملکرد مرتبط با مکان ها نمایش داده می شود.
یک گزینه خوب دیگر برای جذب مشتری برای سالن زیبایی این است که خدمات رزرو آنلاین را نیز برقرار کنید تا مشتریان بتوانند بدون تماس با سالن و در هر ساعت از شبانه روز وقت خود را رزرو کنند.
آموزشگاه ماهدیس ، مجری دوره های آموزش آرایشگری در کرج
همانطور که گفته شد یکی از مراحل تاسیس سالن زیبایی گذراندن دوره های تخصصی و دریات گواهینامه در ۷ مهارت آرایشگری می باشد.
برای ساکنین کرج و مناطق اطراف این امکان وجود دارد که تمامی دوره های مورد نیاز از مبتدی تا فوق تخصصی را در آموزشگاه ماهدیس که با مجوز سازمان فنی و حرفه ای ، ۳۰ سال در زمینه برگزاری این دوره ها فعالیت دارد ، بگذرانند .
کلاسهایآموزش بافت مو در کرج،آموزش هاشور ابرو در کرج، آموزش گریم عروس ،آموزشگاه کوتاهی مو در کرجو…. بطور خصوصی و عمومی در تمام طول سال در حال برگزاری است .
برای کسب اطلاعات از شرایط شرکت در دوره ها ، با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید.
۰۹۱۲۸۶۳۲۳۲۵
www.mahdisbeauty.ir
اخیرا محمد دادکان چهره خوشنام و محبوب ورزش کشور که ضریب نفوذ رسانهای بسیار وحشتناکی دارد در یک مصاحبه تصویری که از دو، سه روز پیش تمام فضای مجازی را درنوردیده یک دقیقه در مورد عادل فردوسی پور صحبت کرده است.
بهخوبی نماد رشد ۶۰ درصدی سود خالص در فروش عمده دمپایی کفش الف را نشان میدهد. در مقایسه با سرمایهگذاریهای پرریسک مثل بیتکوین و طلا، تجارت دمپایی به دلیل نیاز روزمره مشتریان و بازار مصرفی گسترده، فرصتی کمریسک و پرسود است. سمت چپ تصویر، یک جفت دمپایی شیک با طراحی مدرن و بستهبندی حرفهای قرار دارد که رشد صعودی آن با فلشها و نمودارها نمایان است. در سمت دیگر، سکهها و شمشهای طلا با نمودارهایی از افتوخیز نشاندهنده نوسانات سرمایهگذاریهای مرسوم است. این تصویر تاکید دارد که با ورود به تجارت دمپایی عمده، بهویژه از طریق تامینکنندههایی مثل کفش الف، میتوانید با تبلیغات حرفهای و صادرات هوشمند، سودی قابلتوجه و مطمئنتر نسبت به دیگر بازارها کسب کنید. پیام تصویر روشن است: فرصت طلایی دمپایی را از دست ندهید!
تعویض مفصل زانو یکی از روشهای پیشرفته جراحی ارتوپدی است که به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران با مشکلات جدی زانو انجام میشود. انتخاب بهترین جراح برای انجام این عمل میتواند تأثیر قابلتوجهی بر نتیجه نهایی جراحی داشته باشد.