کد خبر : 209059
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - 23:47
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

شهرداری‌های خوزستان بهره‌برداران وسایل بازی را ملزم به رعایت استاندارد کنند

مدیر کل استاندارد خوزستان از شهرداری های استان خواست بهره برداران شهرهای بازی یا خانه های بازی را ملزم به استفاده از ابزار و کالاهای دارای نشان استاندارد کنند.

شهرداری‌های خوزستان بهره‌برداران وسایل بازی را ملزم به رعایت استاندارد کنند

علی داوودی بیان کرد: پارک ها و شهربازی ها مشمول قانون استاندارد اجباری هستند و بهره برداران ملزم به رعایت این قانون هستند در غیر این صورت به صورت قانونی با آن ها برخورد خواهد شد.

وی گفت: از شرکت های تولید کننده ابزار و وسایل بازی تا بهره برداران خانه های بازی و شهربازی ها ملزم به رعایت قوانین استاندارد هستند ، حتی در نصب این وسایل نیز باید نکات و قوانین استاندارد رعایت شود، بازرسان استاندارد در بازرسی ها این نکات را مد نظر دارند.

مدیر کل استاندارد خوزستان ادامه داد: گواهینامه استانداردی که برای بهره برداران خانه های بازی و یا شهربازی ها صادر می شود یکساله است و باید بعد از این مدت اعتبار گواهینامه تمدید شود در غیر اینصورت تخلف محسوب می شود، این اقدام برای حفظ سلامت و امنیت استفاده کنندگان است.

داوودی ادامه داد: مردم باید گواهینامه استاندارد را در خانه های بازی و یا وسایل بازی در شهربازی ها برای استفاده کودکان خود بررسی کنند و یا از بهره برداران این گواهینامه ها را درخواست کنند، در صورت ارائه نکردن گواهینامه و یا تمام شدن مدت اعتبار آن فرد مرتکب تخلف شده و می توان به اداره استاندارد این تخلف را اعلام کرد.

اهواز دارای یک شهر بازی و ۴۰ خانه بازی است.

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است