کد خبر : 208484
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - 04:17
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

درخواست از نماینده اهواز برای احداث مجموعه‌های ورزش کارگری در خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با درخواست از نماینده اهواز، گفت: با توجه به جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ نفری کارگری خوزستان، می طلبد در شهرهایی از جمله ماهشهر، بندرامام، بهبهان، باغملک، اسذه، شوش، باوی و دشت آزادگان نیز مجموعه ورزشی کارگری داشته باشیم تا شاهد جامعه کارگری بانشاط باشیم.

درخواست از نماینده اهواز برای احداث مجموعه‌های ورزش کارگری در خوزستان

ارسلان غمگین در نشست رئیسان و نایب رئیسان هیات های ورزشی که با حضور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ورزش کاگری و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلفیقی از سه وزارتخانه است و جزو معدود وزارتخانه هایی است که با ۷۵ درصد جامعه ارتباط دارد که می طلبد جامعه یک میلیون نفری کارگری خوزستان بانشاط و با برنامه باشند و بتوانند در کار و تولید نقش خود را به خوبی ایفا کنند و به همین دلیل در سال های گذشته بخش ورزشی در این زمینه وجود داشته است که به مرور نیز گسترش پیدا کرد.

وی در ادامه با قدردانی از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و با اشاره به برنامه های ورزشی اجرا شد در هفت ماه اخیر توسط هیات ورزش کارگری استان گفت: اعزام ۱۷ تیم ورزشی به مسابقات بانوان و آقایان کشور، برگزاری رقابت های کارگری استان، میزبانی دو رویداد ورزشی در خوزستان و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران بازنشسته برای اولین بار از جمله برنامه های انجام شده محسوب می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۱۸ هیات ورزشی کارگری فعال در استان خوزستان داریم و در استان ۷ مجموعه ورزش کارگری وجود دارد اما با توجه به جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ نفری کارگری خوزستان، می طلبد در شهرهایی از جمله ماهشهر، بندرامام، بهبهان، ایذه، باغملک، شوش، باوی و دشت آزادگان نیز مجموعه ورزشی کارگری داشته باشیم و امیدوارم در این زمینه آقای حسینی نماینده اهواز قول هایی بدهد. اقداماتی شروع شده است اما امیدوارم این اقدامات بالفعل باشد تا شاهد جامعه کارگری بانشاط باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است