کد خبر : 208268
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - 23:12
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار سلیمانی: تنها چهار کشور دنیا چین، آمریکا، روسیه و ایران اسلامی است که تحت سلطه و پیرو سیاست‌های دیگر کشورها نیستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در کشور با دو بحران آب و جمعیت مواجه هستیم که باید مجامع عالی برای حل آنها ورود کنند.

سردار سلیمانی: تنها چهار کشور دنیا چین، آمریکا، روسیه و ایران اسلامی است که تحت سلطه و پیرو سیاست‌های دیگر کشورها نیستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردارغلامرضا سلیمانی ظهر امروز در نشست مجمع عالی بسیج استان گلستان اندیشه‌ورزی و تشریک مساعی فکری و پژوهشی برای حل مشکلات را از کارکردهای مجامع نخبگان انقلابی و بسیجی در استان ها دانست واظهار داشت: در کشور با دو بحران آب و جمعیت مواجه هستیم که باید این مجامع در این زمینه برای حل آن ورود کنند.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که می‌توان برای حل مشکلات از آنها به خوبی استفاده کرد و باید با دقت منابع را در مسیر حل و فصل آنها قرار دهیم.

سلیمانی به توانمندی‌های ایران اشاره کرد وگفت: ایران رتبه اول غرب آسیا و رتبه ۱۵ دنیا در حوزه علم و فناوری، پیشرفت در بخش بهداشت و درمان، مهندسی، نانو، هوافضا، غنی‌سازی انرژی هسته‌ای برای استفاده صلح آمیز، توسعه زیرساخت متنوع انرژی و فناوری ارتباطات، سدها و جاده‌ها را دارد که همه اینها به دست توانای جوانان کشورمیسر شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران گام نخست را بلند برداشته و با کوله بار تجربه فراوان وارد گام دوم شده و با امید موفقیت و پیروزی امید داریم بتوانیم به تحقق اهداف مردم انقلابی یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی برسیم.

سلیمانی بیان کرد: شرط پیروزی در گام دوم حضور سازمان یافته و منضبط مردم است، اتخاذ رویکرد تحولی با ایجاد حرکت عمومی با پیشقراول جوان را مقام معظم رهبری شرط موفقیت دانسته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست علمی غرب آسیا و رتبه پانزدهم دنیا در حوزه علم فناوری دارد که این جایگاه در خور توجه است. پشرفت‌های ما و ملت ایران قابل قیاس با دوران قبل از طاغوت نیست و از زمین تا آسمان فاصله دارد.

وی شرط پیروزی در گام دوم انقلاب را حضور سازمان‌یافته و منضبط مردم برای شکل‌دهی حرکت عمومی و جریان فراگیر با پیشگامی جوانان بیان کرد و افزود: نظم نوینی در حال شکل گیری است و ایران اسلامی در این نظم نوین جهانی در بین کشور‌های منطقه پیشرو است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد : امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین باید در صدر فعالیت‌های همه ما باشد واگراین ظرفیت‌ها درراستای توسعه و به صورت هدفمند بکارگیری شود می تواند امید را بین مردم افزایش داد.

در این نشست فرمانده سپاه نینوای استان گلستان نیز گفت: آرمان مجمع عالی بسیج، رشد و تعالی استان گلستان و کلیدی ترین رمز پیشرفت استان گلستان وحدت مسئولان ومردم درهمه عرصه ها است.

سردارعلی ملک شاهکوهی اظهار داشت: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست بلکه یک فکر و آرمان الهی است و ما با الگوبرداری از نهضت سرخ عاشورا، خط‌شکنان عرصه‌های سخت جامعه هستیم و این مسئله را مدیون امام راحل (ره) به عنوان بنیانگذار و موسس شجره طیبه بسیج هستیم.

وی افزود: آرمان مجمع عالی بسیج، رشد و تعالی استان در عرصه‌های مختلف است و کلیدی‌ترین رمز پیشرفت استان را وحدت مسئولان ومردم در همه عرصه‌ها دانست.

ملک شاهکوهی در ادامه تصریح کرد: مجمع عالی بسیج ، مشکلات استان را در کارگروه‌های تخصصی احصا کرده تا راهکارهای تخصصی مشکلات شناسایی شده را دنبال کنیم و برای رفع آن برنامه‌ریزی نماییم.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: هرجا تفکر و گفتمان جهادی بسیج را سرلوحه کارد قراردادیم مشکلات رفع و گره امور باز و اما هرجا مطیع محض امر ولی فقیه نبودیم امورات دچار خلل شد.

تلاش دشمنان متوقف کردن علم و فناوری در ایران اسلامی است

همچنین امروز سردار غلامرضا سلیمانی در همایش جهاد تبیین دانشگاه، نخبگان علمی گلستان با موضوع استکبار ستیزی اظهار داشت: گفتمان غرب در سراشیبی سقوط قرار دارد و در نظم نوین جهانی این گفتمان انقلاب اسلامی است که در مسیر تعالی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: امسال ۱۳ آبان و راهپیمایی روز استکبارستیزی جلوه ویژه ای دارد چرا که شاهد شکست توطئه آمریکایی و صهیونیستی در کشور هستیم.

سلیمانی متذکر شد: بنا به اظهارات اسرائیلی‌ها رژیم صهیونیستی در حال جنگ علمی با ایران است، یکی از تلاش دشمنان متوقف کردن علم و فناوری در ایران است و اگر امروز دانشگاه‌های ما مورد طمع قرار می‌گیرد به این منظور است.

وی افزود: گرچه ما آمریکا را یک کشور در لابی صهیونیست می بینیم ولی تنها چهار کشور دنیا چین، آمریکا، روسیه و ایران اسلامی است که تحت سلطه و پیرو سیاست‌های دیگر کشورها نیستند و از این رو است که آمریکایی‌ها از عربستان به عنوان گاو شیرده یاد می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: بخشی از اهداف توطئه های اخیر هدف قرار دادن نهاد علمی کشور بود و این گزارشات پیش از این به وزارت علوم ارائه شده بود و فوت این خانم جوان سبب شد که دشمن با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای بر روی احساسات جوانان سوار شود و از آن سوء استفاده کنند.

سلیمانی از آشوب‌ها و فتنه‌های اخیر به عنوان یک جنگ ترکیبی نوین و جدید که تا کنون در هیچ کشوری اتفاق نیفتاده یاد کرد و افزود: با وجود اینکه مشکلاتی را در کشور شاهد هستیم و مسائل و مشکلات اقتصادی را شاهد هستیم اما با استقرار دولت سیزدهم روند اقتصادی کشور رو به رشد است.

وی گفت: دولت در یک ساله گذشته موفقیت‌های زیادی کسب کرده و با ولوا و آشوب آمریکایی‌ها بی‌ثبات‌سازی را در کشور در دستور کار قرار دادند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان هم در این همایش گفت:دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای در تلاش است که به مهمترین نهاد آموزشی کشور یعنی مدارس و دانشگاه‌ها اثر بگذارد.

کیخواه اظهار کرد: در نظام تعلیم و تربیت باید به نقطه حیات طیبه برسیم و در برابر این جریان تفکر شیطانی قرار دارد که انسان را می‌خواهد به انحطاط بکشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان ادامه داد: دشمن همه ابزارها را به میدان آورده و درصدد است که شناخت انسان ها را تغییر دهد و لذا مقام معظم رهبری بر دوش ما تکلیفی قرار داده است و آن نیز جهاد تبیین است.

کیخواه ابراز داشت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای در تلاش است که به مهم‌ترین نهاد آموزشی کشور یعنی مدارس و دانشگاه‌ها اثر بگذارد و باید در این مسیر تلاش کنیم و اجازه ندهیم جوانان ما به دامن استکبار بیفتند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است