کد خبر : 208081
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - 17:55
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: ما از قدرت و اقتدار برخوردار هستیم و نیازی نداریم افکار عمومی را متوجه موضوعات کاذب کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما از قدرت و اقتدار برخوردار هستیم و نیازی نداریم افکار عمومی را متوجه موضوعات کاذب کنیم.

نماینده مجلس: ما از قدرت و اقتدار برخوردار هستیم و نیازی نداریم افکار عمومی را متوجه موضوعات کاذب کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛حسین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به فضاسازی نشریه وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه مقام‌های ریاض، ایالات متحده را در جریان اطلاعاتی در خصوص احتمال حمله ایران به عربستان قرار داده‌اند و این ادعای بی‌اساس که ایران ممکن است به زودی به اهدافی در عربستان سعودی و شهر اربیل عراق حمله کند تا توجه افکار عمومی را از اعتراضات داخلی منحرف کند، گفت: این ادعایی واهی است که آن‌ها همیشه مطرح می‌کنند. جمهوری اسلامی نیاز ندارد که موضوعات را با تغییر مسیر افکار عمومی حل کند. ما از قدرت و اقتدار برخوردار هستیم. جمهوری اسلامی در عین حال که مظلوم است اما کشور قدرتمند و مقتدری است.

بخش هایی از گفت و گوی نوش آبادی را در ادامه می خوانید:

*ما از ابزارهای خودمان برای ایجاد امنیت، همبستگی ملی و حل مشکلات خودمان استفاده می‌کنیم و نیازی نداریم افکار عمومی را متوجه موضوعات کاذب کنیم. این شیوه آن‌ها است و شیوه کشورهای سلطه‌گر است که با این روش‌ها و با این نوع اقدامات می‌خواهند افکار عمومی کشور خود را بر هم بزنند. ما از شیوه‌های منطقی استفاده می‌کنیم.

*ما امروز باید مردم و جوانان را نسبت به توطئه و دسیسه‌های غرب آگاه کنیم که گاهی با غفلت وارد برخی حوادث می‌شوند. ما نیاز به بازسازی فرهنگی و معنوی و ایجاد شناخت داریم.

*مردم را باید نسبت به دسایس و اهداف پلید دشمن آگاه کنیم. البته توده مردم، آگاه و همراه با نظام هستند اما اقلیتی در غالب اعتراض گاهی در صف اغتشاشاگران قرار می‌گیرند. ما باید صف معترضین را از اغتشاشگران جدا کنیم. البته مسئولان باید تلاش کنند که به مطالبات مردم پاسخ دهند.

*ما برای حفظ امنیت ملی و برای حفظ اقتدار و بازدارندگی کشورمان هر اقدامی که لازم باشد در چهارچوب سیاست‌های کلی کشور و مصوبات شورای عالی امنیت ملی انجام می‌دهیم.

*اجازه نمی‌دهیم برخی گروه‌های تروریستی و جریان‌های معاند از خاک کشورهای همسایه امنیت ملی ما را تهدید کنند و برخورد کوبنده و با صلابت صورت خواهد گرفت.

*اجازه نمی‌دهیم امنیت ملی ما بازیچه قرار بگیرد حتی اگر لانه‌های آن‌ها در کشورهای دیگر باشد. ما به آن کشورها هم هشدار داده‌ایم که خاک خودتان را در اختیار دشمنان جمهوری اسلامی قرار ندهید.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است