کد خبر : 207375
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - 04:06
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر خوزستان تا شهریور سال آینده

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص وضعیت مسکن مهر در استان گفت: همه پیمانکاران برای واحدهای مسکن مهر انتخاب شده‌اند و تا شهریورماه سال آینده تمام واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل خواهیم کرد.

تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر خوزستان تا شهریور سال آینده

داریوش حسینی در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در استان اظهار کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر هنوز تکمیل نشده و اداره کل راه و شهرسازی در این زمینه برنامه‌ریزی‌های کاملی را با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی انجام داده است.

وی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تصریح کرد: قراردادهایی توسط سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی برای تکمیل زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و تکمیل این واحدها انجام شده است و در این زمینه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شده و تمامی منابع مالی تامین شده است و در شرف انجام کار هستیم.

حسینی افزود: در حال حاضر بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است بخشی از واحدهای مسکن مهر نیمه تمام تا بهمن ماه تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: همه پیمانکاران برای واحدهای مسکن مهر انتخاب شده‌اند و تا شهریورماه سال آینده تمام واحدهای مسکن مهر که در حال حاضر نیمه تمام هستند را تکمیل خواهیم کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: با توجه به منابع مالی تامین شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم بخش اعظمی از این واحدها را در سال جاری به اتمام برسانیم.

حسینی بیان کرد: مجموع واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان ۷۷ هزار و ۳۴۵ واحد بوده است که از این تعداد ۵۹ هزار و ۴۳۸ واحد آن افتتاح شد. همچنین ۵ هزار و ۱۷۶ واحد فاقد متقاضی داریم و مابقی واحدها نیمه تمام و در حال ساخت هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است